דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אל הנח"ל, אל התרומה לחברה והצבא

גרעיני נחל 2019

ביום שישי בשבוע הקודם התקיים יום ביקור של רכזי מסלול הנח"ל ומדריכי הגרעין מהתנועות המשלחות לנח"ל שחניכיהם נמצאים בבסיס ההכשרות החטיבתי של חטיבת הנח"ל שנמצאים במהלכה של הטירונות שתכשיר אותם להיות לוחמים מן המניין בגדוד 50 של החטיבה.

החיילים שייכים לגרעיני התנועה הקיבוצית, סנסן, ואדי, יפו ושרי ממחזור ת"ד בנח"ל.

רון ויצנר
             רון ויצנר

רון ויצנר מרכז תוכנית הנח"ל בתנועה הקיבוצית, מספר: "מדריכי הגרעין הגיעו כדי לבקר את החיילים, לדרוש בשלומם ולהתעניין איך הם מסכמים את חוויותיהם חודשיים מאז שהתגייסו לצה"ל. בנוסף לכך הם שיתפו את חניכהם בנעשה במסלול הנח"ל של התנועה הקיבוצית בחודשים האחרונים מאז שהתגייסו ובשלומם של בני ובנות הגרעין הנוספים שמשרתים בתפקידים נוספים בצה"ל. בתקופה הקרובה יערכו סמינרי הגרעין הראשונים במהלך תקופת השירות והמדריכים שיתפו במה שמתוכנן לסמינרים והכינו את החניכים לכך".

ויצנר מדגיש: "מדריכי הגרעין פגשו חבורה מגובשת מאוד בעלת מורל גבוהה מלאי חוויות וסיפורים מחודשיים של טירונות ועל המעבר של להיות ממשרתי שנת שרות בתנועה הקיבוצית לחיילים בצה"ל בתחילת דרכם.

בחודשים הקרובים ימשיכו בני הגרעין את הטירונות הקרבית ולאחריה יעברו לאימון המתקדם עד שיעלו לגדוד. בנוסף לכך בתקופה הקרובה הם יגבשו את החלטתם מי מהם מעוניין לצאת לקורס פיקוד ולקחת חלק בחבורה שבוחרת לקחת אחריות פיקודית בגדוד 50 בנח"ל ובכלל בצה"ל".

 

הוספת תגובה חדשה