דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אמי פלמור: "הממלכה צריכה להיות כזאת שכל אחד ירגיש שהיא יכולה להיות שלו"

הרצאתה של מנכ"לית משרד המשפטים לשעבר אמי פלמור, בכנס ההנהגות השביעי, עסקה בשאלה, "מי מאמין בשירות ציבורי ממלכתי," וזאת על רקע הירידה הגדולה מאוד באמון הציבור במשרד המשפטים, והטענות כלפיו שהוא אינו גוף שפועל באופן ממלכתי
אמי פלמור. צילום: דנה בר-און
אמי פלמור. צילום: דנה בר-און

"הממלכתיות 2020", אמרה פלמור, "היא לא הממלכתיות של בן גוריון, התפכחנו מהמחשבה שאפשר להכניס את כולם לכור היתוך. בחברה הישראלית יש הרבה יותר מארבעה שבטים וזאת מורכבות מאוד גדולה." מה שיכול לבנות אמון ולחזק את היכולת של הציבור להאמין בשירות הציבורי שלו, הוסיפה פלמור, זה הגיוון: "אם כל אחד ירגיש שאם ירצה הוא יוכל להיות במקומות המשפיעים האלה -  זה מה שמייצר הזדמנות לאמון."

"במציאות של ישראל 2020 אנחנו רוצים שלאנשים תהיה זהות, שיהיה לנו קשב למקומות שאנשים באים מהם ולצרכים שהם מסוגלים לבטא יותר טוב מכל אחד אחר. אנחנו צריכים לעבוד בכך – הממלכה צריכה להיות כזאת שכל אחד ירגיש שהיא יכולה להיות שלו, שכל אחד יוכל לבוא ולהשפיע ושלא ניבהל מזה שאנשים רוצים לבוא להשפיע. אנחנו צריכים לשאוף לכך שאנשים יראו בשירות הציבורי מקום טוב ולגיטימי להיות בו ושיעשו את זה תוך ראיית התמונה הכוללת וקידום טוב משותף".

הוספת תגובה חדשה