דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בואו לקחת חלק בהצמחת כרם שלום

לאחר ההתקדמות במישור הדמוגרפי, מרכזים בקיבוץ מאמץ לייצר בקיבוץ שינוי פיזי, שיאפשר לחברים איכות חיים סבירה. מנכ"ל הקיבוץ: "יש לנו הענות אדירה של מתנדבים ומה שחסר כרגע הוא ציוד ומימון"
בואו לקחת חלק בהצמחת כרם שלום

קיבוץ כרם שלום מקדם בחודשים האחרונים מהלכים מרחיקי לכת לשינוי וצמיחה. לאחר שלפני כשנה החליטו חברי הקיבוץ על חזון של קיבוץ מעורב, לדתיים ולחילוניים, והשקיעו משאבים אדירים במטרה להצליח לגדול ולצמוח. בשבועות האחרונים, נשאו פרי מהלכים אלו ונקלטו לחברות בקיבוץ 12 משפחות חדשות שצפויות להגיע אליו במהלך חודש אוגוסט.

למרות החדשות הנפלאות, הקיבוץ, כמו האזור כולו, מתמודד בתקופה הזו עם איומים ביטחוניים לא פשוטים, מעפיפוני תבערה ושרפות ועד פצצות מרגמה שנחתו בו. כל אלו לא הצליחו להרתיע את המשפחות החדשות ואף להיפך, רק חזקו את רצונם להגיע ולהצטרף.

לאחר ההתקדמות במישור הדמוגרפי, מרכזים בקיבוץ מאמץ לייצר בקיבוץ שינוי פיזי, שיאפשר לחברים איכות חיים סבירה. בשל המצב הכלכלי המורכב בו נמצא כרם שלום, נוצר קושי להשקיע בתשתיות בו לאורך שנים ארוכות. מגמה זו יצרה מצב בו פני המקום אינם מזמינים, המבנים נראים לא טוב והנוי בו מועט ודל. 

ביום ראשון, 26/8, יתקיים בקיבוץ יום התחדשות -החל מהבוקר, צפויים להגיע מאות מתנדבים, בני מכינות, חיילים ושותפים לדרך, שיסייעו בשיפור פני הקיבוץ. בסוף היום תתקיים ארוחה משותפת למתנדבים ולתושבי המקום, ובסיומה תתקיים הופעה מרכזית של הזמר עידן עמדי.

ליאור דפנר, מנכ"ל כרם שלום: "עכשיו, עם התנופה בה אנו נמצאים, אנו יוצאים למהלך שיקום ושינוי המצב הפיזי. לצורך הצלחת היום, יש לנו הענות אדירה של מתנדבים ומה שחסר כרגע הוא ציוד לבאים - אם בחומרי הגינון והנוי, אם בתחום חומרי הבניה, ציוד השקיה, מזון ושתייה, צבעים, עץ לבניה, ציוד לשיפור המתקנים במקום, פעילות לילדים, ועוד – כל דבר כזה ישמש לטובת המטרה. חשוב לי להדגיש - משאבי הקיבוץ מוגבלים, וכל סיוע שנוכל לקבל לטובת הצלחת היום, וקידום המטרה – יתקבלו בברכה".

מוזמנים לתרום!

הוספת תגובה חדשה