דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

גאווה קיבוצית - עופר נוימן נבחר למנכ"ל החדש של איגי

נוימן: "אל מול המציאות הישראלית המורכבת ובתוך עולם בו נוער גאה עדיין לא יכול להרגיש בית וביטחון בכל מקום אליו הוא מגיע אני רואה במשימה החינוכית של איגי מקור גאווה ואבן יסוד בדרך של החברה הישראלית לעתיד טוב ושיוויוני יותר"

גאווה קיבוצית - בסיום תהליך מיונים של חודשיים נבחר עופר נוימן למנכ"ל החדש של איגי
צילום: ערן אבן

איגי הוא ארגון חברתי-חינוכי הפועל למען נוער וצעירים (12-23) להט"ב. מהיווסדותו ועד היום, איגי הינו הארגון היחיד הפועל עבור נוער להט"ב בארץ ובשנים האחרונות צמח להיות הגדול שבארגוני הקהילה הגאה.

עופר נוימן, בן 30, במקור מעין השופט, התנדב בארגון במשך שנים רבות, בין היתר כמדריך, רכז אזור ומלווה מדריכים. בשנים האחרונות התרכז בעבודה בזירה הפוליטית וכעת הוא חוזר לאיגי. "עופר יביא איתו יכולות ניהול, הבנה של המערכת הפוליטית ויכולות שיאפשרו להמשיך את צמיחת הארגון הגדול ביותר בקהילה. עופר היה תמיד חלק אינטגרלי מהארגון ובשנה וחצי האחרונות לקח חלק בוועדת הביקורת של הארגון הוא אהוב ומקובל על כל הדרגים המנהלים בארגון." הסביר אוחובסקי, מייסד ונשיא העמותה.

"אנחנו שמחים שגם המנכ"ל הבא של איגי צומח מתוך השטח, מתוך הפעילות." הוסיף יניב ויצמן יו"ר העמותה.

דורית גלסמן, שהייתה מנכ"לית איגי בשנתיים האחרונות, ולקחה חלק בתהליך האיתור אומרת: "שמחנו על כל המועמדות והמועמדים הטובים שהתמודדו לתפקיד, לעמוד בראש הארגון הזה זו עמדה מורכבת שדורשת לא מעט במציאות היום. מרגש היה לראות כל כך הרבה אנשים טובים שמוכנים למשימה הזאת."

רן לייבל, המנכ"ל היוצא מוסיף "השנים הבאות יהיו קריטיות לא רק לעיצוב הארגון, אלא גם לעתידה של הקהילה הגאה והחברה. איגי הפכה להיות תנועה חזקה ומשמעותית של אלפי חניכים, מדריכות ופעילים, ומייצרת שכבה בוגרת של הנהגה בולטת היום בקהילה. אני בטוח שהבחירה של הוועד המנהל בעופר היא בחירה מדויקת, להובלה והנהגה של עתיד הארגון מכאן."

לאחר קבלת ההודעה על המינוי אמר עופר נוימן :"אני נרגש להיכנס לתפקיד משמעותי כל כך בארגון שהפך לי לבית לאורך השנים האחרונות. העבודה עם חברת הכנסת שפיר הייתה מרגשת ומסעירה ואני מודה לה על שנים של מאבק לטובת החברה הישראלית. כעת, אל מול המציאות הישראלית המורכבת ובתוך עולם בו נוער גאה עדיין לא יכול להרגיש בית וביטחון בכל מקום אליו הוא מגיע אני רואה במשימה החינוכית של איגי מקור גאווה ואבן יסוד בדרך של החברה הישראלית לעתיד טוב ושיוויוני יותר".  

עופר מצטרף לצוות המנהל של הארגון לצידן של ליאנה מירום- סמנכ"לית מטה וגיוס משאבים, נעה רפאלי וטלי קרפל- מנהלות פעילות ארגון הנוער, הדס בלומנדל- מנהלת תחומי רוחב, אריאל בן שנן- מנהל ארגון הצעירים ולירון בן דור מנהלת ארגון הבוגרים

הוספת תגובה חדשה