דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ההיסטוריה חוזרת בשנית: מזכ"לית חדשה לשומר הצעיר

רונית שניר (39), מקיבוץ המחנכים "אמתי" שברחובות, נכנסה בתחילת ספטמבר לתפקיד המזכ"ל במקום איתי זיידנברג שסיים קדנציה בת 8 שנים. שניר היא האישה השנייה, בסך הכל, הממלאת תפקיד זה, לאחר שרה אשל מקיבוץ חצור, שכיהנה בתפקיד בשנות החמישים
רונית שניר
רונית שניר

רונית שניר, בת זוג לעמרי ואם ליותם, חברת קיבוץ העירוני "אמתי" של בוגרי התנועה,  נבחרה פה אחד לתפקיד בתום הליך ארוך בוועד המנהל של תנועת הנוער ואישור במועצת המנהלים של חבצלת. 

היא גדלה ביבנה, והצטרפה כחניכה לתנועה כשהיתה ילדה. בהמשך דרכה היתה מדריכה וקומונרית בקן נווה שאנן שבחיפה. אחרי שירותה הצבאי מילאה שורה של תפקידי חינוך וניהול בתנועת הנוער ובסביבה הקיבוצית, ובשנתיים האחרונות היתה סגנית מזכ"ל התנועה.

רונית שניר: "אני שמחה על הזכות שניתנה לי להוביל את תנועת הנוער כמזכ"לית, דווקא בשנים אלו. אין לי ספק שלתנועות נוער בכלל, ולתנועת השומר הצעיר בפרט, יש תפקיד מכריע בעיצוב דמותה של החברה הישראלית ובהתמודדות עם אתגרי השעה. והאתגרים הם רבים. בתור מי שחיה שנים רבות את הקינים ואת העשייה היום־יומית, אני רואה חשיבות רבה בקשר הישיר שלי ושל כלל ההנהגה עם השטח. אני כאן קודם כל בשביל החניכים והחניכות בתנועה. משם אני באה, וזה מה שאני רואה לנגד עיניי. בכוונתי להמשיך ולהצעיד את התנועה בתהליכי הצמיחה והגדילה בהם היא מצויה בשנים האחרונות על מנת שנמשיך לממש את יעודנו בחברה הישראלית.

"אשים דגש על חיבורים עם החטיבה הערבית "אג'יאל", התנועה העולמית ובתי הנוער נחשונים (מייסודה של תנועת הבוגרים), ואמשיך את תנופת ההתפתחות הגדולה של הקן הקיבוצי בשנים האחרונות - אני רואה חשיבות רבה לשותפות בין תנועת הבוגרים, חברי הקיבוצים ובוגרי התנועה, באשר הם, באחריות על התנועה ובהובלתה."

הוספת תגובה חדשה