דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

החלה ההרשמה ללימודי כלכלת סביבה וניהול בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית

מעניין אתכם הקשר בין חקלאות סביבה וכלכלה? בואו ליום הפתוח להכיר תוכנית לימודים בכלכלת חקלאות, משאבי טבע וסביבה עם אופק ניהולי. פגישות עם הסגל האקדמי, הרצאה של ראש החוג, המלצות מסטודנטים בחוג, סיור בפקולטה - אל תחמיצו!
החלה ההרשמה ללימודי כלכלת סביבה וניהול בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית

ההתיישבות זקוקה לכלכלנים המבינים את הקשר בין הכלכלה, הסביבה והחקלאות. אנו קוראים לכם, צעירי הקיבוצים, להירשם לחוג לכלכלת סביבה וניהול בפקולטה לחקלאות ברחובות. אנו מציעים תכנית לימודים בכלכלה וניהול עם אוריינטציה יישומית הרלוונטית לאתגרים העומדים בפני ענף החקלאות ושוק המזון, ניהול משאבי טבע, ושמירת איכות הסביבה. הלימודים מתקיימים בכיתות קטנות, באווירה הביתית שמקנה הקמפוס הירוק של הפקולטה לחקלאות ברחובות. בוגרי החוג שימשו ומשמשים במשרות בכירות במשרדי ממשלה (חקלאות, הגנת הסביבה, האוצר וכיו"ב), בתנועות ההתיישבות, בתעשייה הקיבוצית, ועוד.

נשמח לארח אתכם ביום הפתוח שיתקיים ב-21 בפברואר, וכן לענות על שאלותיכם באופן אישי.

ליצירת קשר אנא פנו לטלפון 08-9489230.

בברכה,

ד"ר עידו קן – ראש החוג (בן קיבוץ דברת)

 

החוג לכלכלת סביבה וניהול של האוניברסיטה העברית מציע תכנית לימודים איכותית, מגוונת, ובעלת אוריינטציה יישומית בתחומי הכלכלה, הניהול, כלכלת סביבה, כלכלת משאבי טבע, כלכלה חקלאית, ועוד. החוג מציע תכניות לימודים ברמות בוגר, מוסמך ודוקטור - כל זאת באווירה ביתית בקמפוס הירוק של הפקולטה לחקלאות ברחובות (5 דקות הליכה מתחנת הרכבת).

לחוג היסטוריה של למעלה מ- 80 שנה והוא בעל מורשת של מצוינות ומדורג בעשירון העליון בתחומו בעולם. חברי הסגל האקדמי של החוג הם בעלי תואר דוקטור מהטובות שבאוניברסיטאות העולם ורבים מהם החלו את דרכם כתלמידים בחוג אותו הם מובילים כיום.

למידע נוסף על החוג ומסלולי הלימוד - לחצו כאן

 

הוספת תגובה חדשה