דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

חברת ניר-עם: "אנחנו בוחרים לחיות בזקיפות קומה בתרבות משגשגת וזה הניצחון הגדול שלנו"

טלי שמחי מניר-עם התראיינה ביום שישי לרשת ב', וסיפרה על חזרת הבנים והבנות ופיתוח הקיבוץ והקהילה. חלקה שבחים לצה"ל ולממשלה על השינוי שחל מאז מלחמת צוק-איתן, ואמרה מה דעתה על דיווחי התקשורת על המתרחש בעוטף

ניר עם
ניר עם

 

"אני מייצגת את הקול האופטימי והחיובי בידיעה שאני חיה במקום לא פשוט במזה"ת ומחר זה יכול לקרות שוב. אנחנו בוחרים לחיות בזקיפות קומה בתרבות משגשגת וזה הניצחון הגדול שלנו – זוקפים את הראש ומיישבים את המקום", בדברים האופטימיים האלו סיכמה טלי שמחי מניר-עם את השבוע הקודם שעבר על תושבי העוטף. שמחי התראיינה ליואב קרקובסקי בתוכנית "בחצי היום השישי" ברשת ב'.

שמחי הוסיפה: "אבל אני חיה כאן 54 שנים, ועברנו תקופה קשה של 14 שנים עד מלחמת צוק איתן שבהן לא קיבלנו מענה ראוי מהגורמים הרשמיים גם כשאנחנו ושדרות כמו כל העוטף חטפנו לא מעט. מאז צוק איתן הוסקו הרבה מסקנות כמו המכשול ויש תחושה שהצבא מגיע מהר מאד לכל אירוע ומסייע לאוכלוסייה בעברת המידע".

שמחי ביקשה להעביר מסר למאזינים: "ניר עם ושאר הקיבוצים משגשגים מבחינה קהילתית ותרבותית, ויש חזרה של בנים הביתה".

והוסיפה מסר ברמה הלאומית: "חשוב לי להגיד- אנחנו מבקרים המון את מה שקורה במדינה , אבל יש הסקת מסקנות ותחושת תמיכה. ילדים יודעים שהם חיים במציאות שבה לעיתים מישהו משתגע. אנחנו יודעים שיש לנו אמצעי בטחון והגנה ויש מי ששומר עלינו! בעבר התחושה היתה שאף אחד לא שומר עלינו".

לשאלת קרקובסקי על החשש מהמנהרות אמרה: "זאת תמימות לחשוב שיפסיקו לחפור מנהרות. אבל להתקיים רק על הפחד לא יאפשר לנו לחיות חיים נורמליים.  יש סאגה אבל רוב האנשים כאן לא נותנים לה לנהל אותנו.  בואו לניר-עם בואו לעוטף! ותחשבו חיובי, אל תתנו לתקשורת להתוות סדר יום!"

תגובות

העוטף ומצבו
אבי
טלי כתבת בצורה מקסימה ביותר ריגשת ותיארת את הנכון בצורה מדויקת להפליא!. ניר עם באמת קיבוץ מקסים וחיובי מאוד זה מה שמגבש אותנו ומאחד אותנו גם כשהקיבוץ מופרט הפאן החברתי והחינוכי מתעלה על הכל ובזכות זאת אנחנו קיבוץ מדהים ומיוחד?? תודה רבה טלי יצגת אותנו ואת העוטף בכבוד?

הוספת תגובה חדשה