דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מזכ"ל התנועה בעוטף: "בשם התנועה הקיבוצית ובשם עם ישראל כולו – כל הכבוד לכם, גיבורי הגדר בכל גזרות העוטף!"

בעיצומו של השבוע המתוח בעוטף עזה, הגיעו מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר והמשנה למזכ"ל התנועה גיל לין, מלווים ברכזי (ותושבי) האזור אורית בראון (כפר עזה) ויענקל'ה שצרנסקי (ארז) לסיור באזור. אנשי התנועה ביקשו להגיע דווקא לקיבוצי צפון העוטף, אשר חוו אזעקות רבות ושעות ארוכות של חרדה, אך היו פחות בפוקוס המלחמתי-תקשורתי. היום (חמישי) התקבלו שבע משפחות חדשות לחברות בקיבוץ כרם-שלום. ברוכים תהיו!
מזכ"ל התנועה בעוטף: " בשם התנועה הקיבוצית ובשם עם ישראל כולו – כל הכבוד לכם, גיבורי הגדר בכל גזרות העוטף!"

 ראשי התנועה והרכזים הגיעו לקיבוצים – כרמיה, ארז ויד מרדכי ונפגשו בהם עם ממלאי התפקידים ואנשי צוות צח"י.

מזכ"ל התנועה, ניר מאיר סיכם את הסיור בקיבוצים ואמר: "התרגשנו לפגוש צוותים מקצועיים, קרי רוח, שלמדו להתמודד עם השגרה המטורפת הזאת, לנהל בהצלחה את קיבוציהם ולהצמיח אותם באופן מעורר השתאות. בשם התנועה הקיבוצית ובשם עם ישראל כולו – כל הכבוד לכם, גיבורי הגדר בכל גזרות העוטף!"

בהמשך היום, התקיימה פגישה של ראשי הקיבוצים, הישובים והרבש"צים של ישובי דרום העוטף, בהשתתפות מפקד חטיבת הדרום אל"מ קובי הלר, גדי ירקוני ראש המועצה האזורית אשכול, גיל לין המשנה למזכ"ל התנועה ואורית בראון הרכזת האזורית. בפגישה עדכן המח"ט על פעולות צה"ל בימים האחרונים, על ההיערכות לימים הקרובים והצפי לתקופה הקרובה. רוב הדברים אינם מותרים לפרסום, אולם בהחלט ניתן לומר כי צה"ל מודע לצרכי התושבים באזור והקשר הטוב בין המועצה, הצבא והתושבים באזור זה, נותן ערך מוסף גדול ומשמעותי.

"מעולם לא הייתה הקלישאה, באנו לחזק ויצאנו מחוזקים, נכונה יותר" אמר גיל לין בסיום. "זה לא שהמצב פשוט, האיומים והסיכונים אמתיים, באירועים כאלה לא ישנים בלילה, יש פחדים וחששות מוצדקים. אולם מצאנו קיבוצים חזקים, מאורגנים היטב, היודעים להתמודד עם האתגרים המיוחדים והמצב המורכב. בכל קיבוץ יש צוותי חירום מתורגלים, הנהגות שיודעות כיצד לנהוג ואיך להגיב, מתי לשמור על שלווה ומתי להגיב באופן דחוף ונמרץ. אנו מחזקים את ידי תושבי האזור, והידיעה כי יש מאחוריהם תנועה קיבוצית שלמה שמתגייסת לעזור כשצריך ואף יכולה לארח את הילדים והחברים מקיבוצי החזית בקיבוצי העורף, חשובה ביותר ומסייעת להתמודדות עם המצב" סיים לין.

הוספת תגובה חדשה