דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נאבקים על חלופת האגודה

נאבקים על חלופת האגודה

בעקבות הקשיים שמערימה רמ"י על יישום חלופת האגודה ובכלל זה, הקמת הועדה לבחינת חלופת האגודה, מכנסת התנועה  מפגש לצורך עדכון וחשיבה משותפת על המשך והגברת המאבק למען יישום החלופה.
ראש אגף כלכלה, דגן לוין: "לאחרונה, הולכת ונחשפת פומבית כוונת גורמים ברשות מקרקעי ישראל לסכל את חלופת האגודה או, למצער, להקשות עליה כך שתהפוך לבלתי אפשרית או רלבנטית למימוש. התנועה הקיבוצית, שיזמה את הקמת החלופה ונאבקת עליה כבר שנים ארוכות, לא תאפשר למזימה לקרום עור וגידים ועומדת על זכותם של הקיבוצים לממשה ככתבה וכלשונה, כחלק מזכותם הטבעית לבנות ולקלוט חברים תוך שמירה על צביון הקיבוץ ועל ריבונותם לבחור את דרכם".

כחלק מהמאבק, אנו מכנסים את מנהלי הקיבוצים ומובילי השיוך בקיבוצי "חלופת האגודה". בכנס נציג את דרכי הפעולה של התנועה ונקיים חשיבה משותפת על המשך המאבק.

אנו קוראים ומזמינים את כל ממלאי התפקידים בקיבוצים לבוא ולקחת חלק בכנס. כל קיבוץ נוסף משמעותי ביותר במאבק על זכותנו לבנות, זכותנו למאבק על הבית.

יום ד', 6.6.2018, בשעה 16:00, בית התנועה הקיבוצית בת"א. 

אנא אשרו השתתפותכם במייל: dagany@tkz.co.il

 

תגובות

חלופת האגודה
דודו
על מה בדיוק אתם נלחמים?
חלופת האגודה היא רעה לקיבוצים ורעה חמדינה.
טעה רמ"י שאישר את חלופת האגודה המייצרת מדינבץה בתוך מדינה. יתרה מזאת אתם לא מאפשרים לתושבי ההרחבות להצטרף כחברים לאגודה ומקצים חלקות רק לבנים. דם כחול .
במקום שלחברים תהיה עצמאות לגורלם חונטה של פוליטרוקים רוצה לאחוז ברסן ולשייך לעצמה הטבות על חשבון הפרטים בקיבוץ.
רדו מחלופה זו. קיבוצים ששייכו לפי 751 פורחים ונהנים מהתחדשות

הוספת תגובה חדשה