דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"נקראים לדגל - מתגייסים לניצחון": התנועה הקיבוצית יוצאת בקמפיין גיוס מתנדבים למפלגות השמאל והמרכז 'העבודה-גשר-מרצ' ו'כחול לבן'

את הקמפיין תלווה התמונה האייקונית של הנפת דגל הדיו משנת 1949, על ידי חיילי חטיבת הנגב באום רשרש ובראשם האלוף אברהם (ברן) אדן ז"ל, אז מ"פ צעיר בחטיבה ולימים חבר קיבוץ נירים, זאת כתגובה לקמפיין הפייק ניוז של הליכוד, בו "הדביקו" כיפה על ראשו. מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר: "אני קורא לחברי הקיבוצים להתגייס בכל הכוח למאמץ המאורגן שבכוונתנו להפעיל. בהתמודדות הגורלית על פניה ועתידה של המדינה אסור לנו לעמוד מן הצד"
צילום בני גנץ: אלעד מלכה. צילום ראשי העבודה-גשר-מרצ: דוברות קמפיין הרשימה
צילום בני גנץ: אלעד מלכה. צילום ראשי העבודה-גשר-מרצ: דוברות קמפיין הרשימה

התנועה הקיבוצית יוצאת בקמפיין בקיבוצים בכל רחבי הארץ, בשיתוף מפלגות המרכז והשמאל שלהן הצביעו בפעמים הקודמות מרבית חברי הקיבוצים – כחול לבן והעבודה-גשר-מרצ, לגיוס מתנדבים לבחירות הכלליות שיתקיימו ביום שני, 02.03.2020 במטרה להשיג הפעם הכרעה במערכת הבחירות, לסיים את שלטון הימין ולהיאבק למען הערכים והדמוקרטיה הישראלית.

לאחר מגעים בין התנועה הקיבוצית לשתי הרשימות, נמצאה הדרך לשיתוף פעולה ייחודי עם כל אחת מהן, במטרה לייצר מערך מתנדבים רחב הפרוס בכל רחבי המדינה ועוזר לרשימות בכל דבר אותו הן צריכות.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר: "ברגעי האמת אנחנו תמיד מתייצבים להגן על הערכים שחשובים לנו והרגע הזה הוא עכשיו. לתנועה הקיבוצית יש אחריות, מחויבות ויכולת להשפיע על פניה של החברה הישראלית ולהיאבק על אופייה וצביונה של המדינה זו חובתנו ואני קורא לחברי הקיבוצים להתגייס בכל הכוח למאמץ המאורגן שבכוונתנו להפעיל. בהתמודדות הגורלית על פניה ועתידה של המדינה אסור לנו לעמוד מן הצד"

המשנה למזכ"ל התנועה גיל לין: "בשבועות האחרונים קיימנו דיונים רבים מה הדרך הטובה ביותר בה התנועה הקיבוצית וחברות וחברי הקיבוצים יכולים לתרום, והגענו להחלטה לצאת לדרך בקמפיין לגיוס מתנדבות ומתנדבים שמוכנים לתת מזמנם ומרצם למען המטרה. בימים הקרובים נפרסם טופס רישום להתגייסות ולהתנדבות לאחת משתי מפלגות הגוש במהלך הזמן שנותר עד יום הבחירות, וביום עצמו. אני מאמין שישנם כוחות רבים בקיבוצים שמחכים להזדמנות הזו ורוצים להתגייס"

מנכ"לית התנועה הקיבוצית, הדס ילין: "רוח ההתנדבות והתרומה היו תמיד מרכיב מרכזי בזהות הקיבוצית. בכל צומת חשוב בהיסטוריה של המדינה, חברות וחברי הקיבוצים היו שם לתרום מזמנם, מרצם ויכולתם למען הכלל. הבחירות האלה מהוות צומת דרכים שבהן נבחר לאיזה כיוון נוסעת המדינה שלנו. אנחנו מבינים שעלינו להתגייס למען השינוי ולמען הניצחון. לא רק בהצבעה ביום הבחירות, אלא גם בפעילות שטח לפני וביום הבחירות - בישיבה בקלפיות, בעידוד הצבעה, בסיוע לקמפיינים, בחלוקת פלאיירים, בתליית פלריגים ובכל מה שעשינו מאז ומתמיד. 

המפלגות שלנו קוראות אותנו לדגל, ואנחנו, הקיבוצניקים, נשים וגברים, מכל הקיבוצים בכל רחבי הארץ, חייבים להישמע לקריאה הזו ולהתייצב. בדיוק כפי שהתייצבנו אנחנו והורינו וסבינו, כשהיה בכך צורך."

את הקמפיין תלווה התמונה האייקונית של הנפת דגל הדיו משנת 1949, על ידי חיילי חטיבת הנגב באום רשרש  ובראשם האלוף אברהם (ברן) אדן ז"ל, אז מ"פ צעיר בחטיבה ולימים חבר קיבוץ נירים. לפני כשבועיים, בעוד מהלך של פייק ניוז וניסיון בוטה לשכתב את ההיסטוריה, קמפיין הליכוד, "הדביקו" כיפה על ראשו של האלוף ברן ז"ל.

הקמפיין יפורסם בקיבוצים בכל רחבי הארץ במטרה לרתום ולגייס חברות וחברים רבים ככל הניתן למשימות שונות, עליהן יחליטו המפלגות, שתכליתן הבטחת עתידה של ישראל, מדינת הלאום של העם היהודי, כמדינה דמוקרטית, ליברלית ובטוחה החותרת לשלום עם שכניה ומעניקה שוויון זכויות מלא לכלל אזרחיה ללא הבדל דת, גזע ומין.

להתנדבות לכחול לבן: לחצו כאן

להתנדבות העבודה-גשר-מרצ: לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה