דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

עוד "סבב" נגמר ושוב, מטה התרבות בתנועה מנסה להחזיר את החיוך לחברים והילדים

כמו בפעמים קודמות, גם הפעם, פועל מטה התרבות בתנועה הקיבוצית לקיום "פעילות הפגה", אך כזו שלאחר ימי הלחימה. גם הפעם התגייסו "החברים של נחום", והפעם להנעים את השקט של חברי זיקים
עוד "סבב" נגמר ושוב, מטה התרבות בתנועה מנסה להחזיר את החיוך לחברים והילדים
החברים של ברוך בהופעה הקודמת. כפיים!

בסבב הלחימה השבוע, כמו בכל סבב לחימה במסכת הסבבים הבלתי נגמרת על תושבי האיזור, מתקבלת רשימה ארוכה של הצעות הפגה לתושבי האזור, הצעות לאטרקציות שונות וגם הצעות של אמנים שונים, תנועות נוער וארגונים אחרים לבוא ולהפיג את המתח במקלטים. לעיתים הצעות אלו מאפשרות למשפחות רגעי נחת ופעילות נעימה ברחבי הארץ. במקרים רבים אין להם דרך ליהנות מההצעות הנדיבות המגיעות אליהם בזמן עימות מסיבות מובנות.

לאחר שמוכרזת הפסקת אש, רבות מההצעות נמשכות בחזרה, דווקא מתי שניתן לאפשר לאותם תושבים לנוח ולנפוש בלי הדאגה לגבי מה קורה בבית שנשאר מאחור, ומתי שהם זקוקים באמת להפגה. ההופעות והפעילויות נועדו על מנת לחזק את הקהילה, להשכיח את הימים הלא פשוטים שחוו, ליצור אווירת יחד, להעלות חיוך על השפתיים ולשמח מעט את החברים והילדים.

ביום שלישי בבוקר פנה אריה יעקובסון מקיבוץ יפעת למטה התרבות בשם להקת "החברים של נחום" וסיפר שהלהקה תשמח שוב להתגייס ולתרום מופע לאחד מקיבוצי עוטף עזה.

זו לא הפעם הראשונה שהלהקה מתייצבת ומביעה נכונות לסייע, בסבב הקודם הופיעו "החברים של נחום" בפני קהילת קיבוץ ניר עם מיד לאחר הפסקת האש, וסחפו בשירה את הקהל המגוון שנכח במופע. 

הפעם חברי הלהקה יופיעו בתחילת שבוע הבא - בקיבוץ זיקים, במופע משירי כוורת. מאיה גנץ רכזת התרבות בחצי שנה האחרונה, שמחה מאד על ההזדמנות לקבל מופע - בתקווה שלמספר שעות ישכיח את הימים הלא פשוטים שחוו, ייצור אווירת יחד וישמח מעט את החברים והילדים.

חברי הלהקה  "החברים של נחום" כולם מהתנועה הקיבוצית מאזור עמק יזרעאל: שירה- רון מדר ואריה יעקבסון (קיבוץ יפעת ) גיטרה -אלון לוי (מקיבוץ רמת דוד), קלידים- אלעד יעקבסון (קיבוץ יפעת).

מלבד האירוע הזה יקיימו ביטוח חקלאי בשיתוף עם רדיו דרום הפנינג ביום הבחירות בקיבוץ נירים.

באירוע, אליו מוזמנים כל תושבי האזור ייהנו האורחים משלל הפעלות ילדים -מתנפחים, דוכני איפור, משחקי ענק ועוד. רדיו דרום, יעבירו את שידורי היום היישר מהאירוע בקיבוץ נירים. שיא האירוע, בתוכנית שתשודר מהקיבוץ בין השעות 16:00-18:00 בהגשת מיכל שם טוב ועדי ששון, בה יתארכו הזמרים רותם כהן, גיא ויהל ואדיר גץ!

אלעד שלף מנכ״ל ביטוח חקלאי : ״ביטוח חקלאי רואה את עצמה חלק חשוב מהקהילה בקיבוצי העוטף ובקיבוצים בכלל, חשוב לנו שתושבי הקיבוצים ידעו שאנחנו איתם בכל הרגעים של החיים, הטובים יותר והטובים פחות. רצינו לשמח ולחזק את התושבים ואני חושב שמצאנו דרך נפלאה לעשות את זה, יחד עם רדיו דרום ששמחו לקחת חלק ולהרים את הכפפה.״

הוספת תגובה חדשה