דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

רשת הצעירים מציגה: ההאקתון הקיבוצי הראשון יוצא לדרך! (קיבוצי הבנו, אבל מה זה האקתון?!)

בסוף החודש הבא, יקיים אגף הצעירים והמעורבות בחברה של התנועה הקיבוצית את ה"האקתון הקיבוצי הראשון" "בחממה" בעין-שמר. האירוע יהיה "יריית פתיחה" לרשת הצעירים של התנועה, שמטרתה לייצר רשת בוגרים של צעירי התנועה ובוגרי המסגרות החינוכיות שלה במטרה לאגד את הצעירים ברשת נטווריקינג חזקה ואיכותית ולייצר תוכניות ופרויקטים לעשייה בקיבוצים ובחברה כולה.
הקאתון רשת הצעירים

אז מה זה בכלל האקתון?
מדובר בתחרות יזמים ויזמיות הנמשכת יממה שלמה (24 שעות!) ברצף. במהלכה, כל יזם נפגש עם מנטורים רבים מתחומים שונים, המאפשרים לו לקבל "ארגז כלים" לפיתוח הרעיון למוצר ממשי, זאת על-ידי מפגש עם טובי המנהלים, המנהלות והיזמים שכבר הצליחו במגוון תחומים. אלו יעמידו את ניסיונם הרב לטובת היזמים המתחילים.

ומה הולך להיות בהאקתון הקיבוצי?
המטרה של אגף הצעירים הינה לקדם רעיונות מחוללי שינוי בתחום החברתי-חינוכי ובקשר בין הקיבוץ לחברה הישראלית, בחינוך הקיבוצי ובקהילה. את זאת יעשו על-ידי התמקדות בשלושה אתגרים מרכזיים "לפיצוח" במהלך היממה –

WE LIVE

עיצוב האופן והדרך לקיום הערכים החשובים של הקיבוץ במרחב העירוני.
איך יראה הקיבוץ העירוני עוד 50 שנה? על איזה צורך הוא יענה?
מה המודל הכלכלי? מה יחסי הגומלין עם המרחב העירוני שבו הוא פועל?

WE EDUCATE

תפיסת החינוך הקיבוצית, איך היא מתחברת לחדשנות בחינוך? האם למרחב הקיבוצי יש מה לתרום לחינוך במאה ה-21?

WE WORK

ברחבי הערים הגדולות בארץ ובעולם מתרבים מרחבי העבודה המשותפים, האם וכיצד יראו מרחבים אלו בקיבוצים בעשור הקרוב?
מה הייחודיות שלהם במרחב הקיבוצי? המבנה? קהל היעד? המודל העסקי? "הפילים הלבנים" בלב הקיבוצים האם הם חלק מהפתרון?

מי צפוי להגיע להאקתון?
משתתפים -
חשוב לכם להשפיע ולהיות חלק מתהליכי שינוי והתחדשות בחברה ובקהילה? מעניין אתכם לקחת חלק בחוויה בלתי נשכחת? זהו המקום בשבילכם.
מוזמנים להשתתף בהאקתון החברתי-חינוכי ולתת מעצמכם לחשיבה משותפת עם היזמים ולגיבוש היוזמות שיביאו למציאות חברתית וחינוכית טובה יותר עבור כולנו.

יזמים - יש לכם יוזמה שבוערת בכם? רוצים לשנות, להוביל, ליצור? יש לכם רעיון מה לעשות עם מבנים ריקים בקיבוץ? איך ייראה מרחב העבודה העתידי בקיבוץ? איזה יתרונות יש לקיבוץ בשוק העבודה העתידי? החינוך הקיבוצי בעידן דיגיטלי? הצטרפו אלינו, אנחנו אוהבים יזמות עם מעוף.

מנטורים - נשמח לכל מי שיכול לתרום בתחומים הבאים, וגם בתחומים נוספים שיכולים לעזור למיזמים שלנו לפרוץ קדימה.
תחומי המומחיות המבוקשים: קופירייטרים, מעצבים, פיתוח תוכנה אתרים ואפליקציות; עיצוב ממשק משתמש וחווית למידה, כתיבת תוכן; ייעוץ אסטרטגי; פיתוח עסקי; פיתוח פדגוגי; חינוך וניהול מוסדות חינוך; פיתוח תכניות לימודים; פיתוח וקידום יזמות; שיווק ויחסי ציבור.

אוקי. ומה קורה בסוף?
יזמות אחת מכל תחום (דיור, חינוך, מרחבי עבודה) זוכה במעטפת של ליווי מקצועי והדרכתי לפיתוח הרעיון עד לכדי יישומו, ובתוך כך - 10 שעות יעוץ אירגוני של בעז בן יצחק, 30 שעות חדר ישיבות וסביבת עבודה בחממה בעין שמר, 10 שעות יעוץ משרד פרסום למל- כהן, 20 שעות בhub של התנועה הקיבוצית בתל אביב, מנטורינג של 100 שעות איגוד התעשייה הקיבוצית, 10 שעות יעוץ מחברת טארא - קשרי ממשל, מנטורינג של 60 שעות - התאחדות הסטודנטים הארצית, 10 שעות יעוץ מחברת מודוס, 10 שעות יעוץ של עו"ד צפריר בן אור. כל היוזמות ילוו כמובן ע"י רשת הצעירים ויהוו חלק מהפלטפורמה לעשייה ברשת.

לפרטים נוספים והרשמה הכנסו לאתר ההאקתון 

הוספת תגובה חדשה