דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אות ההתנדבות הוענק למועצה האזורית מטה אשר

מועצה אזורית מטה אשר קיבלה אמש (יום שני 29.4.19) בטקס חגיגי את אות "הקהילה המתנדבת" לשנת תשע"ט יחד עם שתי רשויות מקומיות נוספות, מטעם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים בשיתוף המועצה הלאומית להתנדבות ומרכז השלטון המקומי.
מועצה אזורית מטה אשר מקבלת את אות הקהילה המתנדבת

בהודעת הזכייה נכתב כי "כביטוי להעצמת ההתנדבות והמעורבות החברתית במועצה האזורית, החליטה הוועדה, בראשות כבוד השופטת דליה דורנר , לבחור מבין עשרות מועמדים, במועצה אזורית מטה אשר ולהעניק לה את אות "הקהילה המתנדבת" לרשויות המקומיות לשנת תשע"ט."

משה דוידוביץ, ראש המועצה: "ההתנדבות במטה אשר היא לא רק ערך בולט, אלא התנהלות יומיומית אשר משתלבת בכל תחומי החיים. היא נמצאת בכל מקום ובכל גיל. הישובים שלנו מלאים באנשים שמתנדבים על בסיס יומיומי באינספור נושאים ולמען אינספור צרכים, תחומים וקבוצות. יחידת ההתנדבות מובילה מהלך של צמיחה כמותית ואיכותית בכל הנוגע להתמקצעות ומענה לצרכים אל מול הפערים הקיימים בחברה הישראלית.

המשמעות של העשייה הזו עבור כל הצדדים השותפים ועבור הקהילה שמסביב לה, היא עמוקה ורחבה מעבר ליכולת המדידה ברמה החברתית  ובחוסן הקהילתי אותו היא מחזקת. אנו משקיעים מאמצים רבים באמצעות יחידת ההתנדבות בכדי לשמר את מי שמשקיע מזמנו וממרצו למען אחרים, לפעול לשילוב בין הגופים השונים, להיעזר במתנדבים ולהרחיב את מעגלי ההשפעה בכדי לבנות יחד חברה חזקה יותר, קהילה מגובשת יותר, חברת מופת."

לירז נפגי, מנהלת יחידת ההתנדבות: "אני נרגשת מאוד ומברכת על קבלת הפרס ומודה לכלל השותפים ומערך המתנדבים שפועלים למען קידום רוח ההתנדבות והנתינה במועצה אזורית מטה אשר. הפרס הוא שלכם. שוב הוכחנו שההתנדבות במועצה אזורית מטה אשר, היא לא רק סיסמא היא דרך חיים!"

הוספת תגובה חדשה