דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בואו לקחת חלק בוועידה המקצועית של תכנית מתנדבי חו"ל בקיבוצים

יום חמישי ה18.10.18, רמת אפעל, 10:00-15:00
חמישים שנה למתנדבים

תכנית מתנדבי חו"ל בקיבוצים פעלה ועודנה פועלת במרחב הקיבוצי והבינלאומי מזה חמישה עשורים. תכנית המתנדבים היא תכנית מובילה ופורצת דרך בתחומה, אשר ייצרה במהלך השנים מאות אלפי שגרירים מכל העולם אשר פגשו באמצעותה את חוד החנית של הישראליות. ההשפעה על דימויה של ישראל והחיבור שלה לחזון הקיבוצי הוא רחב מימדים ובעל הדים בינלאומיים.

תכנית המתנדבים היא התכנית הותיקה ביותר של התנועה הקיבוצית וככזו רחבת היקף מבחינת מספר ומגוון משתתפיה ופרישתה בכל 270 הקיבוצים. מאפיין מהותי וייחודי בתכנית הוא היותה מבוססת על מפגש עם צדדיה היפים והחדשניים של מדינת ישראל. תופעה ייחודית זאת עומדת בהנגדה לעולם התיירות ההתנדבותית הבינלאומית המקובלת בעולם, ששמה דגש על סיוע לחלש ומפגש עם קשיים ואתגרים של החברה.

במסגרת חגיגות היובל לתכנית, תתקיים ב-18 באוקטובר 2018, ועידה מקצועית ובינילאומית בה יהיו שותפים אנשי ממשל, אקדמיה, תקשורת ופוליטיקה, שגרירים, ארגוני התנדבות בינלאומיים, רכזי מתנדבים בקיבוצים והמתנדבים עצמם, ממלאי תפקידים בקיבוצים ופעילים בתנועה הקיבוצית.

איה שגיא, מנהלת תוכנית המתנדבים בתנועה הקיבוצית: "זוהי הזדמנות לתת יד למפעל יפה וציוני זה. להציג בגאווה את ההישגים שלנו, להוקיר תודה לכל מאות אלפי המתנדבים שתרמו מזמנם וממרצם לעזרת הקיבוצים והפכו לשגרירי רצון טוב למדינת ישראל ברחבי העולם ולהרחיב את פעילותנו דרך יצירת קשרים בינלאומיים חדשים".

בכנס, נחשף לכוחה של חווית ההתנדבות על הקהילה, החברה והמדינה ונשמע מפי המתנדבים השונים איך חווית ההתנדבות השפיעה על חייהם שלהם. נתבונן במגוון מודלים של התנדבות מישראל ומכל העולם בתחום הרווחה, החירום, החינוך, החקלאות והקהילה.

זוהי גם הזדמנות עבורנו להכיר בתרומתם של מאות אלפי המתנדבים ולהוקיר תודה להם מכל הלב.

בואו לחגוג עמנו בכנס היובל לתכנית המתנדבים!

לתוכנית הכנס 

להרשמה

 

הוספת תגובה חדשה