דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בעקבות משבר הקורונה, התנועה הקיבוצית עוברת למתכונת חירום: יבוצע קיצוץ של 30% בשכר הפעילים

מזכ"ל התנועה, ניר מאיר: "הפעילים שלנו עובדים הרבה יותר מהרגיל, אך כמובן שהמשבר הכלכלי לא פוסח עלינו. אני מבטיח לקיבוצים – עבודתנו לא תפגע – להפך". 
לוגו תנועה

הנהלת התנועה הקיבוצית וועדות כח אדם של התנועה התכנסו ביום חמישי לישיבה מיוחדת באמצעות הוידאו ובה הוחלט כי שכר כל פעילי התנועה יקוצץ בשלושים אחוזים באופן מיידי ועד לסוף חודש אפריל לפחות. 
בהתאם להנחיות המדינה, גם התנועה עוברת לעבוד במתכונת חירום כאשר חלק מעובדי התנועה יצאו לחל"ת ועובדי הגופים המתוקצבים שעבודתם הופסקה כליל הוצאו לחל"ת.

מזכ"ל התנועה כינס בשעות הצהריים אסיפת פעילים, גם היא כמובן באמצעות הוידאו, ואמר: "כולנו מרגישים את הרלוונטיות הרבה שלכם ושל התנועה בשטח הקיבוצי בימים אלו ביתר שאת, אני מודה לכם שלמרות המצב האישי שבו כל אחד מכם צריך גם לדאוג לביתו וילדיו, כולכם עובדים ללא הפסקה למען הקיבוצים וחבריהם. יחד עם זאת, ברור שהמשבר הכלכלי איננו פוסח על איש, גם לא עלינו, ולכן עלינו לקצץ בשכר ובהוצאות רבות נוספות, על-מנת שנמשיך לשרת את הקיבוצים ואת החברה הישראלית גם בתום המשבר". 

מאיר סיכם: "עברתי דברים רבים בחיי, ומרגש אותי לראות את המתרחש בקיבוצים בימים אלה – הערבות ההדדית המתקיימת אצלנו בשגרה היא נכס רב עצמה בימי המשבר והיא מגיעה לגבהים חדשים. אני מחזק את חברי הקיבוצים ואת הנהלות הקיבוצים ומאחל כי יעמדו בהצלחה בהתמודדות עם המצב המורכב הזה. התנועה תמשיך ללוות ולסייע לכלל הקיבוצים בעת המשבר הנוכחי, וכמובן שלאחריו".

הוספת תגובה חדשה