דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הוא משלנו! טור מיוחד: אורית מכפר עזה על השכן מהקיבוץ שמונה למפקד חטיבת הנח"ל

ישראל שומר מהקיבוץ בעוטף עזה מונה בשבוע שעבר למפקד החטיבה עם הכומתות הירוקות. אורית צדיקביץ עורכת העלון המקומי כותבת על המפקד ש"אין ראוי ממנו".
 טור מיוחד: אורית מכפר עזה על השכן מהקיבוץ שמונה למפקד חטיבת הנח"ל
ישראל שומר. צילום: דובר צה"ל

בימים אלו, שאנחנו בכפר עזה רצים לממ״ד פעמיים ביום, מקבלים התרעות לשהות בקרבת מרחב מוגן ומקבלים דיווחים על עוד שדה שנשרף ויבול שנהרס, זה לא פשוט להרים את מצב הרוח בקהילה, אבל לפעמים יש משב רוח שונה ומעודד שגורם לכולנו להרים את הראש ולחייך. משב כזה הגיע בשבוע שעבר לקיבוצינו עם הידיעה על בחירתו של אלוף משנה ישראל שומר לתפקיד מח״ט הנח״ל.  מבחינתנו, אין ראוי ממנו.

את שומר פגשתי לראשונה כשהגיע לכפר עזה בתור החבר הקצין של יפעת, בת משק מקסימה. אי אפשר היה להתעלם מהבחור הצנוע ונעים ההליכות. היום הם נשואים ולהם שלושה ילדים. מחמם את הלב לראות את שומר מלווה את שלושת ילדיו בבוקר לתחנת ההסעה, תמיד מחייך ומתענין לשלום חבריו.

לפני חצי שנה קיים שומר שיחה עם הנערים שמסיימים תיכון, על שירות משמעותי בצה״ל. כאמא לנער לפני גיוס, באתי גם אני לשיחה והייתי מוקסמת לשמוע את הסיפור של שומר שבזמן הצבא איבד את אביו והוא היה צריך להחליט אם לחזור הביתה ולתמוך במשפחתו או לצאת לקורס קצינים שכל כך חיכה לו. לבסוף, בתמיכת משפחתו יצא לקורס, תוך כדי שהוא עוזר בכל מה שיכול בבית. בעקבות השיחה, בני החליט להתגייס לנח״ל ואף עבר את גיבוש הגדס״ר והיום הוא מאושר ומאד טוב לו. אנו כולנו מאד שמחים ששומר קיבל את ההערכה שראויה לו. בהצלחה!

הוספת תגובה חדשה