דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

המתמודדת האירית לאירוויזיון חגגה יום הולדת בקיבוץ אילות

הזמרת האירית שתייצג את מדינתה באירוויזיון שייערך בחודש מאי בתל אביב, הגיעה במסגרת ביקורה בישראל לקיבוץ הדרומי בישראל, והופתעה בחדר האוכל בעוגה לכבוד יום הולדתה.
שרה מקטרנן וילדים מקיבוץ אילות עםהעוגה החגיגית ליום ההולדת. צילום: ליטל שמואלי
שרה מקטרנן וילדים מקיבוץ אילות עםהעוגה החגיגית ליום ההולדת. צילום: ליטל שמואלי

הזמרת שרה מקטרנן שתייצג את  אירלנד באירוויזיון בישראל, בילתה במסגרת ביקורה בישראל בקיבוץ אילות, הקיבוץ הדרומי בעולם.

בקיבוץ התרגשו מהביקור של המתמודדת האירית, שבדיוק חגגה יום הולדת 25, והחליטו להפתיע אותה בעוגה מעוצבת עם לוגו האירוויזיון, דגל אירלנד ולוגו קיבוץ אילות, וגם במתנה עם תוצרת מקומית וחקלאית של הקיבוץ והערבה הדרומית. זאת לאחר שנהנתה מארוחת צהריים ישראלית שכללה פלאפל וטחינה בחדר האוכל של הקיבוץ, הידוע גם כמסעדת כפות תמרים.

אבישג מאירי, מנהלת התיירות באילות, מעניקה לשרה מקטרנן מתנה ליום הולדתה, צילום: ליטל שמואלי
אבישג מאירי, מנהלת התיירות באילות, מעניקה לשרה מקטרנן מתנה ליום הולדתה, צילום: ליטל שמואלי

את העוגה העניקו לה ילדי קיבוץ אילות שהגיעו מאופרים ולבושים בפיג'מות, על כן מקטרנן קיבלה הסבר מפורט על חג פורים ו"יום הפוך". לאחר שמקטרנן טעמה מהעוגה היא ביקשה לכבד את ילדי הגן. מקטרנן היא בעצמה אמא לילדה בת שנתיים, וייתכן שזו הסיבה שהמעמד ריגש אותה במיוחד.  

מקטרנן פרסמה תמונות מהביקור בעמוד האינסטגרם שלה, וכלי התקשורת באירלנד מיהרו לפרסם אחריה. בראיון לתחנת הרדיו האירית RTE היא סיפרה "ילדים מהקיבוץ הביאו לי עוגת אירוויזיון פנטסטית ושרו לי שירי יום הולדת. התרגשתי. זה היה ממש מתוק ומתחשב מצידם."

מדובר במתמודדת מעוררת עניין, שכן הופעלו עליה לא מעט לחצים וקריאות להחרים את האירוויזיון בישראל, אך היא לא נכנעה ונראה שהביקור בארץ השאיר עליה רושם טוב.
שרה מקטרנן, תופיע באירוויזיון שיתקיים בחודש מאי בתל אביב עם השיר "22". אירלנד היא שיאנית הזכיות באירוויזיון והמדינה היחידה שזכתה 3 פעמים ברצף.

הוספת תגובה חדשה