דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הקיבוצניקים סייעו לגבאי להעביר את השינויים בחוקת המפלגה

ממש כפי שעזרו לנצחונו, כך סייעו ביום חמישי האחרון חברי מחוז הקיבוצים במפלגת העבודה לאבי גבאי בבקשתו לשנות את חוקת המפלגה. חניק מרשק: "התפקדו למפלגה והמשיכו להשפיע על דרכה"



ניר מאיר בועידת מפלגת העבודה
ניר מאיר בועידת מפלגת העבודה

ממש כפי שעזרו לנצחונו, כך סייעו ביום חמישי האחרון חברי מחוז הקיבוצים במפלגת העבודה לאבי גבאי בבקשתו לשנות את חוקת המפלגה.

כזכור, ביקש יו"ר מפלגת העבודה הטרי לבצע מספר שינויים בחוקה שלדבריו יסייעו לו לנהל נכון וטוב יותר את המפלגה ואת עבודת חברי הכנסת שלה. על-מנת להסביר את השינויים, הגיע גבאי לבית התנועה שבוע לפני כינוס הועידה ונפגש עם חברי הקיבוצים החברים במפלגה באירוע אותו ארגנה מזכירת המחוז חניק מרשק (גבעת השלושה). יועמ"ש מפלגת העבודה עו"ד שימי בר-און (שפיים) הסביר לחברים על השינויים שמבקש גבאי לבצע בחוקת המפלגה. לאחר הדיון החליטו חברי מחוז הקיבוצים לתמוך בהצעת יו"ר המפלגה והנחו את נציגי המחוז בוועידה להביע בהם תמיכה.

חברי הקיבוצים לא רק הצהירו על תמיכה, ובארגונה של מרשק הגיעו רבים מהם ביום חמישי לתמוך בשינויים. מספר מתנגדים לרצונו של גבאי עלו לבימת הנואמים להסביר לצירים את התנגדותם ומולם עלו להסביר את הצורך בתמיכה ראש עיריית יוקנעם, סימון אלפסי, ומזכ"ל התנועה הקיבוצית המשמש גם כיו"ר מחוז הקיבוצים במפלגה, ניר מאיר, שאמר לכלל הנוכחים: "כדי שמפלגת העבודה לא תהיה מורכבת מ24 סיעות יחיד, אלא מפלגה מאוחדת יש לגבות את היו"ר ולהצביע בעד השינויים".

חניק מרשק מוסיפה: "ועידת המפלגה קבעה כי הבחירות לועידה העשירית יתקיימו עד לאפריל 2018 ומרכיב חשוב בקביעת מספר הצירים הוא מספר המתפקדים. אנו קוראים חברי הקיבוצים להתפקד ובכך להשפיע על דרכה של המפלגה".

חניק מרשק

חניק מרשק

תגובות

נסיון
admin
נסיון

הוספת תגובה חדשה