דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

חברת נחל עוז: "הגיע הזמן שהממשלה תיקח את עצמה בידיים ולא רק תדבר"

תמי הלוי, חברת קיבוץ נחל עוז, התראיינה ביום רביעי בתוכנית "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל, אותה מגיש אפי טריגר, ותקפה באופן חריף את פעילות הממשלה, או יותר נכון אי פעילות הממשלה אל מול מה שעוברים תושבי עוטף עזה -  "הממשלה הפסיקה לדאוג לצרכים היום-יומיים של תושבי עוטף עזה, ה"טפטופים" שנמשכים הרבה זמן, מקבלים מענה בהפצצה של אזורים ריקים, מקומות בהם החמאס והג'יהאד האיסלמי ושאר ארגוני הטרור כלל לא נמצאים. אני לא בעד להרוג אנשים, אבל אני בעד לחסל בעיה ובמקרה הזה לחסל טרור"
חברת נחל עוז: "הגיע הזמן שהממשלה תיקח את עצמה בידיים ולא רק תדבר"

"הגיע הזמן, שהממשלה תיקח את עצמה בידיים וכמו שהיא מחליטה לפעול מול איראן היא תפעל גם מול מה שקורה בעזה, ותיתן לנו, לתושבי העוטף, לחיות את החיים הנורמליים שלנו, ולא שבשבע בבוקר כשהילדים יושבים בתחנות ההסעה לבית הספר ולהפציץ אותנו בצורה שלא ידענו הרבה זמן.

תמיד הייתי יותר רגועה ואופטימית, מכיוון שאחרי צוק איתן שהייתה מלחמה קשה, היה שקט. קלטנו מאז עשרים משפחות ויש עוד משפחות בדרך, אתמול העמידו כאן שלוש יחידות קראווילות והיום יביאו עוד – מיועד למשפחות חדשות. אנחנו קולטים וצומחים ויש לנו קהילה מדהימה בנחל עוז. אבל יש גבול! והגבול הגיע! הגיע הזמן שהממשלה תיקח את עצמה בידיים ולא רק תדבר.

אני אומרת לתושבים החדשים שהגיעו מאז צוק איתן – אנחנו נמשיך לגדול! אנחנו נמשיך לחזק את הקהילה! אנחנו נביא עוד משפחות חדשות, אני מעודדת משפחות להגיע לכאן להקים את הבית שלהם, כי יש לנו פנינה של מקום – דשאים, עצים וטבע.

אני מדברת עם הנכדה שלי, שחזרה מבית הספר ואומרת לי : "היו בומים חזקים ובית הספר ממוגן, אבל לנסוע עשר דקות מבית הספר הביתה זה מפחיד, כי זו קופסא שלא ממוגנת. לשמחתי, היא מוסיפה ואומרת - אני חזקה ואני אופטימית ואני אוהבת את המקום!"

אני רוצה שהיא תמשיך ככה וכל שאר האנשים ימשיכו ככה. אני רוצה שהממשלה תעשה מעשה – לא מלחמה, אבל פתרונות אחרים והגיע הזמן שהיא תעשה את זה".

הוספת תגובה חדשה