דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ילדי עמק הירדן במבצע ניקיון 'שביל סובב כינרת' לפסח

400 תלמידים מכיתות א' עד ח', מבית הספר מול גלעד באשדות יעקב, ניקו את חופי הכנרת לכבוד חג הפסח בליווי רשות הכנרת.
ילדי עמק הירדן במבצע ניקיון 'שביל סובב כינרת' לפסח

המורה הוותיק, אפי מרגי, המלווה את הפרויקט כבר שש שנים אמר כי המטרה הינה לנקות ולפלס את הצמחייה ב"שביל סובב כינרת" לפני חג פסח. מרגי אומר, כי פרויקט ניקיון השביל לקראת חג הפסח, הינו מסורת בבית הספר ונערך מידי שנה, בשיתוף צוות המדריכים של רשות הכינרת, בכדי לקבל בחגיגיות את המטיילים המגיעים לאזור הכינרת בחופשת הפסח.

במהלך השנים האחרונות פולס השביל מבית הקברות המפורסם בכינרת ועד כפר נחום ובבית הספר מתכננים להמשיך ולפלס אותו עד למעגל שלם סביב הכינרת.

ביום הפרויקט מנקים, מטפחים ומפלסים התלמידים את השביל, כהמשך ללימודי אהבת הארץ, טיפוחה, ובעיקר חשיבות שמירת ניקיון הסביבה וחופי הכינרת. טרום הפרויקט, ערכו מדריכי רשות הכינרת, יום הכנה לתלמידים המדריכים, מכיתות ח', אשר במהלך יום הניקיון עצמו, היו אלו שהובילו והנחו את התלמידים הצעירים בפעילות החשובה, מלווים מורים ומדריכי רשות הכינרת.

דני גלעד, מנהל בית הספר "מול גלעד" אומר: הפרויקט החשוב המושתת גם על ערכי משרד החינוך, כולל לימודי טבע, התמצאות והכרת הסביבה, שימור, ניקיון, מורשת וערכים חשובים הקשורים לאהבת המולדת וכן גיבוש של התלמידים והכרה במה יכול אזרח לסייע ולתרום לסביבה באזור מגוריו, בחלקת אלוהים הקטנה שלו. אני מאמין, כי ערכי חינוך אלו חשובים ביותר לטיפוח אזרחים המעניקים לזולת ולסביבה בארץ שלנו ובכל שנה זו דרכנו המסורתית לקבל את עונת האביב וחג הפסח, בתרומה למען הסביבה.

 

הוספת תגובה חדשה