דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

לא מוותרים! צוות הקרקעות התנועתי נפגש עם מנכ"ל רמ"י

בהמשך לביקורו של שר האוצר, משה כחלון בקיבוץ להב, ולשיחות שבין חיים אורון (ג'ומס) להנהלת רמ"י, נערכה בשבוע שעבר פגישה בין צוות הקרקעות התנועתי, בו חברים: מזכ"ל התנועה, ניר מאיר, יהונתן בשיא, מנהל אגף כלכלה דגן לוין, היועץ המשפטי של התנועה, עו"ד מיכי דרורי והממונה על תחום הקרקעות דגן יראל וכמובן ג'ומס עצמו, לבין עדיאל שמרון מנכ"ל רמ"י
לא מוותרים! צוות הקרקעות התנועתי נפגש עם מנכ"ל רמ"י

בהמשך לביקורו של שר האוצר, משה כחלון בקיבוץ להב, ולשיחות שבין חיים אורון (ג'ומס) להנהלת רמ"י, נערכה בשבוע שעבר פגישה בין צוות הקרקעות התנועתי ובו חברים: מזכ"ל התנועה, ניר מאיר, יהונתן בשיא, מנהל אגף כלכלה דגן לוין, היועץ המשפטי של התנועה, עו"ד מיכי דרורי הממונה על תחום הקרקעות דגן יראל וכמובן ג'ומס עצמו, לבין עדיאל שימרון מנכ"ל רמ"י.
מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר: "הפגישה לא היתה קלה, חילוקי דעות מהותיים נותרו בעינם,ואין גם הבטחה ברורה להאצת תהליכי השיוך. בהחלט נוצר שיח ענייני באשר לקידום הבניה בקיבוצים עוד בטרם השלמת תהליכי שיוך הדירות. אני שמח לדווח שגילינו אצל עדיאל שימרון אוזן קשבת ומקווה שתושג פריצת דרך לפחות בחלק מן המסלולים. אלא, שכרגיל, המבחן יהיה "מבחן התוצאה" ועל כן קשה עדיין לקבוע עד כמה תהיה פגישה זו, משמעותית לקידום תהליכי הבניה בקיבוצים".

תגובות

שיוך
צחי
למה לא כותבים באופן בהיר יותר - באיזה נושאים יש חילוקי דעות מהותיים? מה המשמעות של הבטחה ברורה להאצת תהליכי השיוך - איזה תהליכי שיוך מדובר? חלופת האגודה? 751?
למה ניסוחים כל כך עמומים מצד הדובר? לפי הניסוחים המפגש נחל כישלון. חובה עליכם ליידע את משלמי המיסים בקיבוצים איזה שיוך הוא רלוונטי מבחינת רמ"י ואיזה לא מבחינתם.

הוספת תגובה חדשה