דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מאה ילדים והמון אשכוליות אדומות / קיבוצניקים עם החברה

קיבוצניקים עם החברה
קיבוצניקים עם החברה


קיבוצניקים עם החברה

24.11.2017

והשבוע: גאים על שבירת השיא בקטיף השנתי למען נזקקים, נחשפים לקשיים של צעירים שעוזבים את העולם החרדי, ותומכים בפרויקט שיפוץ בית לחיילים בודדים שמובילה משפחתו של לוחם שנפל

 

 

 

אשכוליות אז כן להיות: התייצבות שיא לקטיף השנתי

אחחח איזה יום זה היה. קרוב לאלף מתנדבים, וואו! ביניהם קבוצות גדולות ממערכות החינוך של קיבוצים רבים, קטפו 15 טון אשכוליות אדומות בקטיף השנתי בעמק הירדן. התוצרת תחולק כולה למשפחות נזקקות.
זו שנה חמישית למפעל המרגש שמארגן 'קיבוצניקים עם החברה', והוא כבר הפך למסורת של התנדבות קבוצתית. הילדים, הנערים והצוותים החינוכיים עבדו במרץ וחזרו הביתה עם חוויית נתינה אדירה. תקראו מה הם מספרים.

 

 

 

 

 

קראו עוד על מעורבות בחברה באתר התנועה הקיבוצית 

 

 

יוצאים לשאלה ומתנדבי ה.ל.ל. מתוך דף הפייסבוק של העמותהפסיכולוגים מתנדבים לסייע ליוצאים לשאלה

עמותת ה.ל.ל עוזרת למי שבחרו לצאת מהעולם החרדי להשתלב בחברה. היא מעניקה ליוצאים סיוע וכלים כדי שיולכו לעמוד ברשות עצמם, מקדמת את השכלתם ותומכת באלו המעוניינים להתגייס לצבא.
היוצאים מהקהילות החרדיות מתמודדים עם הלם תרבותי, עם משברים כלכליים ועם בדידות קשה. חלקם מנודים ומוחרמים על ידי משפחותיהם.
כחלק ממערך התמיכה מציעה העמותה טיפולים פסיכולוגיים לצעירים הרוצים בכך, וכעת מחפשים בסניף הצפוני פסיכולוגים שיסכימו להתנדב ולהעניק שעות טיפול כפי יכולתם.

בתמונה: יוצאים לשאלה ומתנדבי ה.ל.ל. מתמודדים עם פערי השכלה ובדידות. תמונה מתוך דף הפייסבוק של העמותה

 

 

 

 

 

משפצים את בית החיילים הבודדים בברקאי. פרויקט מרגש. תמונה מתוך דף הפייסבוק רתם שרביט ז"לתומכים בפרויקט שיפוץ בית לחיילים בודדים

רתם שרביט ז"ל, לוחם יחידה מובחרת נהרג עם שני חבריו לצוות כשעלו על מטען בדרכם למארב בלבנון. במלאת עשרים שנה לנפילתו החליטה משפחתו להנציח את זכרו בפרויקט של תרומה לקהילה, המזוהה עם דרכו. בחיפושיהם אחר מקום מתאים הגיעו לבית החיילים הבודדים בקיבוץ ברקאי, המשווע לשיפוץ, והרגישו מיד שזה המקום הנכון עבורם.
בשלב הראשון גייסה משפחת שרביט 80 אלף שקלים. אך כדי שיוכלו להשלים את חידוש הבית ולרכוש עבור החיילים רהיטים וציוד, נדרש סכום נוסף והם העלו לאוויר פרויקט מימון המון.
"נשמח לכל תרומה כספית שתוכלו לתת לטובת פרויקט חשוב זה ולטובת החיילים הנפלאים הללו", כותבת המשפחה. "בואו יחד נחזיר להם אהבה, למען רתם, למענם ולמען כולנו כחברה. תודה ענקית מראש בשם כל משפחת שרביט ובשם החיילים הבודדים".
נכון להיום, ימים ספורים לפני סיום פרויקט המימון, גויס הסכום שהוגדר, אך כל תרומה נוספת לשדרוג המיזם תהיה מבורכת.  

בתמונה: עושים בית חם לחיילים הבודדים. הפרויקט של משפחת שרביט. מתוך דף הפייסבוק רתם שרביט ז"ל

 

 

 

 

שבת של מרק חם, תה עם נענע וכרבולי נפש

שלכם, קיבוצניקים עם החברה
 

הוספת תגובה חדשה