דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מזכ"ל התנועה: "נעשה הכל כדי שנווה-ים יישאר קיבוץ"

גם השבוע, כמו בכל יום שני, יצא מטה התנועה הקיבוצית בראשות המזכ"ל ניר מאיר לסיור בשני קיבוצים. הפעם ביקר מטה בקיבוצים נווה ים, המשתייך למועצה האזורית חוף הכרמל וברגבים המשתייך למועצה האזורית מנשה. את הסיורים ארגן רכז האיזור, אייל אלקלעי
נווה ים

נווה יםקיבוץ נווה ים יצא לאחרונה לדרך חדשה עם תחילת הקמה של שכונת הרחבה של כ-120 יחידות דיור. פרויקט זה מאפשר לבצע תשתיות חדשות בכל הקיבוץ. בנקודת זמן זו לא מתאפשר לקיבוץ לבצע קליטה של חברים חדשים לחלקת המגורים. מצב זה עשוי לעצור את ביצוע התשתיות ואף גרוע מכך - לסיים את דרכו של נווה ים כקיבוץ. מטה התנועה האזין בקשב רב לכל הטיעונים שהועלו בפניו מדוע נווה ים חייב להמשיך כקיבוץ, לאחר מכן, הבטיח ניר מאיר כי התנועה תעשה כמיטב יכולתה לעמוד לצידם במאבקם זה. 

בסיום הביקור סיירו חברי המטה ברחבי הקיבוץ ולמדו מקרוב על עבודות התשתית המתבצעות בו. מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר סיכם את הביקור והשיחה במקום ואמר: "נווה-ים עבר מספר תהפוכות, אך אנחנו נמשיך ונעשה הכל כדי שהוא ימשיך להיות קיבוץ". 

אילן שדה ראש המועצה האזורית מנשה וגל מוסיוב מנהלת קשרי לקוחות בגרנות, הצטרפו אל חברי המטה בסיורם בקיבוץ רגבים. צוות ניהול ברשותו של רז גור אריה, יו"ר קיבוץ, אירח את חברי המטה. אל דני שחף, מנהל הקהילה ואייל דביר המנהל העסקי, הצטרפו מספר מנהלי ענפי שירות וענפי ייצור. דני שחף הוביל את חברי המטה לסיור ברחבי הקיבוץ ולאחר מכן התקיים מפגש במועדון. רז, דני ואייל הציגו את הקיבוץ על כל צדדיו ואף סקרו את ההיסטוריה שלו רצופת העליות וירידות.רגבים

היה מרתק לשמוע איך קיבוץ שנוהל במשך שנים ארוכות על ידי וועד ממונה, מצליח בשנים האחרונות להתנהל באופן עצמאי להתפתח ולשגשג.

הוספת תגובה חדשה