דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מחנך העתיד ממכינת רעות

בט"ו בשבט התקיים בבית הנשיא טקס חלוקת אות מצטייני חינוך וקהילה של קרן קימת לישראל. האות מוענק על מנת להוקיר את עשייתם של צעירים וצעירות, ולשים בקדמת הבמה את פעולות החינוך מעוררות ההשראה שלהם, היוזמות הייחודיות, מהלכים אישיים פורצי דרך והיותם מודל לחיקוי. בין מקבלי האות היה גם דניאל קיסנקו, חניך מכינת רעות של התנועה הקיבוצית ותנועת החלוץ, שהיה ממקבלי "אות מחנך העתיד"
דניאל קיסנקו מקבל את "אות מחנך העתיד" בטקס בבית הנשיא
דניאל קיסנקו מקבל את "אות מחנך העתיד" בטקס בבית הנשיא

הטקס היה אירוע שיא מיוחד להוקרת תרומתן של פעולות החטיבה לחינוך ולקהילה בקק"ל בשיתוף עם גופי החינוך הפורמליים והבלתי פורמליים, וביניהם מכינות "אופק" – המכינות החצי שנתיות ש"רעות" היא אחת מהן.

בסיום שבוע של נטיעות ופעילויות מרובות הגיעו האורחים, נרגשים ושמחים, לאולם מיוחד בבית הנשיא. הטקס, בהנחייתו של אבשלום קור, סיכם את השבוע המיוחד וגם את העשייה הרחבה והרבה בתחומי החינוך והקהילה, שמאפיינת את פעילות החטיבה לחינוך ולקהילה של קק"ל ועבודת גופי הנוער שמחנכים את הדור שבעתיד ינהיג את המדינה. רגע השיא בטקס היה הענקת אותות הוקרה והערכה בארבע קטגוריות ל-22 פעילים ויוזמים בתחומי החינוך והקהילה.

טקס הוקרה למצטיינים - תמונה קבוצתית בבית הנשיא. צילום: רפי בן חקון, ארכיון הצילומים של קק"ל
טקס הוקרה למצטיינים - תמונה קבוצתית בבית הנשיא.
צילום: רפי בן חקון, ארכיון הצילומים של קק"ל

בטקס השתתפו נשיא המדינה, ראובן ריבלין, יו"ר קק"ל, דני עטר, מנהל החטיבה לחינוך ולקהילה בקק"ל, שר-שלום ג'רבי, מנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי, מנכ"ל קק"ל, אמנון בן-עמי, מחזיק תיק החינוך בדירקטוריון קק"ל, ראשי תנועות הנוער, סמנכ"ל מועצת המכינות, ראש מכינות אופק, מנכ"ל ארגוני הנוער, שלומי קסטרו, מנכ"ל חוגי הסיירות של קק"ל, בני נוער, מתנדבים ואורחים נוספים.

וכך כתב לטקס מנהל מכינת רעות, דן ורדי (פלך), על דניאל:

"דניאל קיסנקו, בן לעולים מרוסיה שגדל באשקלון, הוא חניך מוביל במכינה. המעורבות שלו וההובלה שלו במסגרת הקבוצה ותפקידו המשמעותי בצוות ״עבודה בשכר״ ראויות לציון. בנוסף דניאל מתנדב בקיבוץ יחיעם - בבוקר בגן הילדים הבוגר ואחר הצהריים במרכזון עם ילדי כיתות א'-ג'. מרגש לראות את ההשתלבות של דניאל עם הילדים ובחיי הקהילה של הקיבוץ, החיבוקים והיחס החם שהוא מקבל מילדי יחיעם מחממים את הלב ומראים את הערך המוסף של המכינה בתוך הקיבוץ ואת החיבור בין חניכים מרקעים שונים ומגוונים שמצליח ליצור עוצמה ולכידות מיוחדת.                                                            על כן נבחר דניאל לקבל את אות מחנך העתיד"

מכינת רעות היא מכינה קדם צבאית, חצי שנתית, למנהיגות מיסודן של התנועה הקיבוצית ותנועת החלוץ הנמצאת בקיבוץ יחיעם שבגליל המערביחזון המכינה הינו צמצום פערים בחברה הישראלית, מפגש אנושי חוצה מגזרים, מעמדות, גאוגרפיה ועדות, ויצירת מנהיגות צעירה מאוחדת וערכית.

הוספת תגובה חדשה