דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מכתב תודה לנאמנים ולפעילים - הבחירות לכנסת ה-22

לכבוד:
נאמנים/ות - מחוז קיבוצים במפלגת העבודה
חברות וחברים שאיישו את הקלפיות
רכזי אזור, מטה מצומצם - מחוז קיבוצים עבודה-גשר
מחוז הקיבוצים
מחוז הקיבוצים

6.10.19

 

שלום רב,

הבחירות לכנסת ה-22 תמו. אין ספק שהתוצאות לא קלות, אך אסור לנו לשכוח כי אנו שייכים למפלגה שורשית, שיש לה דרך, אידיאולוגיה וערכים, אשר עיצבו את ההיסטוריה של המדינה. לכן אל לנו להתייאש, ועלינו לייחל ולקוות כי מכאן אפשר רק להמריא. שלא נאבד את כוח היצירה, ושנוכל להמשיך ולעצב את החיים במקום הלא קל הזה, כי דרכנו לא תמה.

ברצוני להודות למאות המתנדבים. לכל אחת ואחד, אשר בדרכו שלו, הקדיש מזמנו ומרצו, במאבק למען המפלגה והמחוז, מי בקרב החברים בביתו הקיבוצי, מי באזור ומי ברחבי הארץ- עד יום הבחירות וביום הבחירות. תמיד נכון לחזור לאמירה של ויקטור פרנקל "האדם מחפש משמעות": "רק במעשים ניתן לענות באמת על שאלות החיים, ותשובתו של האדם חייבת להתבטא בלקיחת אחריות על ההוויה שלו".

אנו מתכננים לקיים מפגש, לאחר שהתמונה הפוליטית במדינה תתבהר, בו נסכם את מערכת הבחירות ונחשוב יחדיו - מה הלאה.

תודה ענקית למטה המצומצם של הקיבוצים: גברי ברגיל, דורון פז, דין רז, מירלה מקושבסקי, וחגי רזניק - נציגנו במפלגת גשר, אשר תרמו מזמנם, מרצם ותבונתם לקידום העשייה בבחירות אלו בקיבוצים.

וברוח הימים של חודש אוקטובר, המשלב בחובו גם שמחה של התחלות חדשות, מסורת ותובנות מהתקופה המודרנית ומהמלחמה הנוראה שהתחוללה באוקטובר 1973, אל לנו לשכוח כי - אם אין רגע שבו אדם מוכן להילחם כנגד כל הסיכויים, וכנגד האיומים, או אז נעשים העקרונות גמישים, הקודים מתפוררים וכל המטרות שלמענן אנו חיים עשויים להתפוגג.

שיהיה לנו גמר חתימה טובה ושנה טובה.

מכיוון שאין לנו את כל המיילים של כל החברות והחברים שהתנדבו, נבקשכם להעביר להם תודתנו זו.

בברכה
חניק מרשק
מזכירת מחוז קיבוצים בעבודה 

 

העתק:
ניר מאיר- מזכיר תק"צ, יו"ר מחוז|
מטה מצומצם בקיבוצים- מפלגת העבודה -גשר

 

הוספת תגובה חדשה