דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ניר מאיר: "אין לנו יותר סבלנות לפוליטיקה האישית במחנ"צ"

בתחילת השבוע, עם ההכרזה ללכת לבחירות אמר מזכ"ל התנועה הקיבוצית:"זה הזמן לאיחוד הכוחות של כל מי שטובת המדינה ואחדותה לנגד עיניהם. הרוב הישראלי הליברלי והציוני לא יסלח למי שימנע איחוד המחנה"
מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר: יש לאחד כוחות ולהחזיר את ישראל לדרך הנכונה

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, המשמש גם כיו"ר מחוז הקיבוצים במפלגת העבודה, במתקפה חריפה על הנעשה במחנה הציוני: "לאורך כל תקופת עבודתה של סיעת המחנה הציוני בכנסת ה- 20 בלטה העובדה כי שיטת הבחירה במפלגת העבודה מייצרת מציאות בה פועלות 24 סיעות יחיד, בהן כל אחת ואחד מחברי הכנסת פועל למען עצמו. אין לנו יותר סבלנות לפוליטיקה האישית הזו, אני אומר בצורה ברורה לנבחרי הציבור במחנה הציוני – אם אתם לא תעבדו בשבילנו, הבוחרים, אז תחפשו אותנו". מאיר אמר את הדברים במועצת התנועה הקיבוצית שהתכנסה הבוקר באפעל.
בתחילת השבוע, עם ההכרזה ללכת לבחירות אמר מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "זה הזמן לשים את טובת המדינה לפני הכל. ממשלת נתניהו ששכחה את הפריפריה, הפקירה את תושבי הדרום, חיסלה את החקלאות, הפקירה את החקלאים והצרכנים וריסקה כל מה שמאחד אותנו כעם. היום יום של בשורה ותקווה. הממשלה הרעה הזו הגיעה לסוף דרכה. זה הזמן לשינוי. זה הזמן לאיחוד הכוחות של כל מי שטובת המדינה ואחדותה לנגד עיניהם. הרוב הישראלי הליברלי והציוני לא יסלח למי שימנע איחוד המחנה. 
התנועה הקיבוצית מתגייסת בכל כוחה למען מטרה זו ומעמידה את עצמה לטובת המהפך השלטוני שכל כך נחוץ לישראל".

הוספת תגובה חדשה