דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נערכים ביחד לרפורמה בחוק הסיעוד

נערכים ביחד לרפורמה בחוק הסיעוד

השבוע (יום שני) התקיים מפגש עמיתים של רכזי בריאות רווחה וגיל שלישי בקיבוצים, בנושא "הרפורמה הצפויה בחוק הסיעוד".

את הכנס יזמו ארנון בוכבינדר ועדי רמות ממחלקת בריאות רווחה וביטחון סוציאלי בתנועה הקיבוצית, בשיתוף עם "מטב" – עמותה לשירותי טיפול ורווחה.
מטרת הכנס הייתה לתת לאנשי המקצוע ונושאי התפקידים בקיבוצים ידע מקצועי והכרות עם הרפורמה בסיעוד אשר תשפיע על עשרות אלפי קשישים סיעודיים בקיבוצים ברחבי הארץ.

ההיענות לכנס, שהתקיים במוזיאון ארץ ישראל בתל- אביב, הייתה רבה מאוד והגיעו אליו למעלה מ - 120 משתתפים: מנהלי קהילה, רכזי בריאות ורווחה, רכזי גיל שלישי, מנהלי בתים משפחתיים וסיעודיים מקיבוצים מכל רחבי הארץ, מקיבוץ כפר גלעדי שבצפון ועד קיבוץ אילות בדרום.

את הכנס פתחו וברכו עדי רמות וארנון בוכבינדר מהתנועה הקיבוצית, וכן ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב שהיתה אחראית על התכנים המקצועיים בכנס.
מזל גולדשטיין, מנהלת חטיבת הסיעוד במטב הרצתה והציגה למשתתפים את הרפורמה החדשה בסיעוד ומשמעויותיה, נורית מזור, מנהלת תחום העובדים הזרים במטב, הרצתה בנושא "היבטים בהעסקת עובדים זרים בסיעוד" ולסיום שמעו המשתתפים את הרצאתה של ד"ר אלינוער פרדס בנושא "חמלה בטיפול" נושא רלוונטי וחשוב לנותני שירות ואנשי מקצוע שנפגשים בחיי היום יום שלהם עם מצוקות וקשיים.

עדי וארנון סיכמו את הכנס: "המפגש היה מוצלח מרתק ונראה שמאד רלוונטי לשטח. באופן סימבולי, תוך כדי הכנס, התבשרנו כי יושבו חילוקי הדעות בין הביטוח הלאומי למשרד האוצר אשר מנעו את הפעלת הרפורמה במועד שנקבע, והרפורמה יוצאת לדרך. גם המשוב שהתקבל מהמשתתפים היה חיובי וחם, ולדבריהם הכנס תרם להם באופן משמעותי".

הוספת תגובה חדשה