דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נשיא המדינה לשינשינים: "אתם התקווה של ישראל"

בשבוע שעבר התקיים טקס הוקרה למתנדבי שנת שירות תשע"ז במעמד נשיא המדינה. ראובן (רובי) ריבלין
התקוווה שלה ישראל
בשבוע שעבר התקיים לראשונה בבית הנשיא טקס הוקרה למתנדבי שנת השירות במסגרות ההתנדבות השונות בהשתתפותו

בשבוע שעבר התקיים לראשונה בבית הנשיא טקס הוקרה למתנדבי שנת השירות במסגרות ההתנדבות השונות בהשתתפותו של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין. בטקס השתתפו כ-200 ש"ש שייצגו את 3,500 המתנדבים מכלל הארגונים והתנועות המשלחות של שינשינים. ביניהם השתתפו נציגי התנועה הקיבוצית, המסיימים בימים אלו את התנדבותם במסגרות: נווה הדסה, נירים, לחן טל מנשה, עמותת עמיחי וקציני ים אשדוד. הטקס הופק על ידי חביבה סלומון מטעמו של האגף הבטחוני חברתי במשרד הבטחון ובשיתוף עם מנהל חברה ונוער במשרד החינוך.

נשיא המדינה בירך את המשתתפים ואמר: "מדי תקופה, יש הטוענים שהנוער של היום הוא לא הנוער של פעם, ולעומתם, יש הטוענים שהנוער של היום טוב מזה שהיה. כנראה ששתי הטענות אינן צודקות אך אני בטוח שהיושבים פה בחדר הם הנוער שבזכותו מדינת ישראל תוכל להמשיך לעוד הרבה שנים! בחדר הזה משביעים את הממשלות הנכנסות ואני בטוח שיש מי שיושב בחדר זה היום שעוד יזכה בעוד כעשרים שנים להיות מושבע בטקס שכזה - אתם חוד החנית, המנהיגות של המחר של מדינת ישראל"!

בטקס דיברו גם נציגי מסיימי שנות השירות שסיפרו על הזכות והשליחות להן זכו בשנה זו ועל תחושת הסיפוק הגדולה על שהצליחו לסיים שנה זו עם הצלחות רבות ותחושת גאווה גדולה.

הוספת תגובה חדשה