דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ראש לאריות

אורן בן-יוסף, (48) חבר קיבוץ צובה מונה לתפקיד מנכ״ל ספארי רמת-גן.
אורן בן יוסף (משמאל) וסגן ראש עיריית רמת גן, עו"ד רועי ברזילי
אורן בן יוסף (משמאל) וסגן ראש עיריית רמת גן, עו"ד רועי ברזילי. צילום: דוברות עיריית רמת גן

בן-יוסף,  נשוי ואב לארבעה. בעל תואר שני בעבודה סוציאלית ותואר שני במנהל עסקים (MBA).

בשמונה השנים האחרונות כיהן כמנכ״ל הגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים ולפני כן כמנכ״ל פארק האטרקציות קיפצובה. בעת האחרונה שימש אורן כעמית מחקר במרכז לעסקים חברתיים והשקעות חברתיות במכללה למנהל, וכיועץ מומחה לפיתוח כלכלי ואסטרטגי של ארגוני מגזר שלישי - בהם הסוכנות היהודית, קרן והאל, עמותת שלוה, רשויות מקומיות ועמותות שונות.

בן-יוסף: ״אני שמח לקבל על עצמי את האתגר לנהל את הספארי ומודה על הזכות להוביל יחד עם הצוות המסור את המשך פיתוחו, כעוגן המושך קהלים מגוונים מכל רחבי הארץ, כאתר עדכני ורלוונטי המשרת את העיר והקהילה שסביבו ומביא להם גאווה. כמו כן, אמשיך את קידומו וחיזוק מעמדו כגן חיות מוביל, שיעמוד בשורה הראשונה עם גני החיות המודרניים והאהובים בעולם".

יו"ר דירקטוריון הספארי וסגן ראש העיר, עו"ד רועי ברזילי: "אני מברך את אורן על מינויו ומאמין בו וביכולותיו לקדם את הספארי לעבר המטרות שהצבנו, במסגרת התוכניות לקידום ושיפור גן החיות. אורן נבחר מבין עשרות רבות של מועמדים ראויים. מה שהכריע את הבחירה באורן הייתה האג'נדה הברורה שהוא הציג וההבנה העמוקה של צרכי הספארי והייחודיות של ניהול מקום כה מיוחד ויקר לעיר רמת-גן. כיו"ר הדירקטוריון אסייע לו בכל יוזמה ובכל תהליך. מאחל בהצלחה רבה לאורן ולספארי".

הוספת תגובה חדשה