דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון: "'מנהיגות משתפת' – זו המנהיגות הרלוונטית"

יעלון השתתף בכנס ההנהגות של ישובי המועצה האזורית עמק המעיינות אשר התקיים לראשונה היום בהשתתפות מרשימה עם נציגות כל הישובים בכפר הנופש במעגן.
עמק המעיינות

לראשונה התקיים כנס הנהגות ישובי המועצה האזורית עמק המעיינות בכפר הנופש מעגן. לכנס הגיעו מנהלי קהילות, יו"ר ועדים, ובעלי תפקידים מכל יישובי המועצה. האורח המרכזי בכנס היה שר הביטחון לשעבר ח"כ משה (בוגי) יעלון אשר דיבר על אתגרי המנהיגות במאה ה – 21. 

עמק המעיינות
שר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון עם ראש המועצה יורם קרין


עוד השתתף בחלקו הראשון של היום עומרי גפן מנכ"ל קבוצת גבים – שדיבר על יצירת שיתופי פעולה ואתגרי המנהיגות ביישוב הכפרי.

יורם קרין – ראש המועצה האיזורית עמק המעיינות בירך את הבאים ואמר: "אני שמח לראות היום נציגות כל כך מרשימה מכל יישובי המועצה. צמיחה בישובים מתרחשת כשיש מנהיגות חזקה המובילה פיתוח וצמיחה. תושבים חדשים מגיעים לבנות את ביתם בישובים ולכן חשוב לנו שהקהילות יהיו מוכנות לקליטה. יחד נוביל לפיתוח וצמיחה של האיזור כולו בכל התחומים." עוד התייחס ראש המועצה לפיתוח של השנה האחרונה ובין היתר ציין את בואה של הרכבת בדיוק לפני שנה, את בניית הגשר באיזור התעשייה והתעסוקה המשותף שער ירדן, את הצמיחה ובניית מפעלים חדשים בפארק צבאים, הרחבת כביש 71, החינוך המצוין, תרבות הפנאי והפסטיבל שסחף את הקהילה כולה, והביקוש הגדול של משפחות המגיעות מכל רחבי הארץ ומצטרפות לקהילת עמק המעיינות.

 

עמק המעיינותחלקו השני של היום הוקדש להיכרות עם תחומים שונים הנמצאים על סדר היום המועצתי.
בסדרת הרצאות קצרות סיפרו מנהלי אגפים על העשייה בתחומי החינוך והקהילה, הצמיחה הדמוגרפית, השירות לתושב והמתנ"ס, כשבסיומן התקיימו דיונים בשולחנות עגולים בהן הועלו סוגיות משמעותיות בנושאים אשר נבחרו מראש על ידי המשתתפים וחלקן נמצאות בתוך תהליכים אסטרטגיים: חינוך בלתי פורמלי– קשרי מועצה וישובים, הגיל השלישי – מחשבים מסלול מחדש, פיתוח אזורי כלכלי – מגמות ומחשבות, עקרונות ואתגרים בתהליך הקליטה. את השולחנות הובילו מנהלי המחלקות הרלוונטיות במועצה שיחד עם המשתתפים קיימו דיונים שהביאו לרעיונות ראשונים אשר ייבחנו בהמשך ויהוו חלק חשוב ומשמעותי בתכניות העבודה ל -2018 עליהן יחלו לעבוד כבר בשבועות הקרובים. המשתתפים הרבים הביעו את שביעות רצונם הגדולה מהכנס שחיזק את תחושת השותפות האזורית ויסייע בגיבוש תוכניות העבודה והאתגרים לשנים הקרובות. 

הוספת תגובה חדשה