דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הוספת תגובה חדשה

למי באמת לפנות ומה באמת הבעיה
דורי
ראיתי שמישהו כתב למעלה שיש לפתור את מצוקת העזתים. הבעיה היא שמצוקת העזתים היא שאנו חיים, שיש לנו אדמה ושדות, ואנו בני חורין. הבעיה שלהם אינה כלכלית, הם קיבלו כסף מכל העולם יותר מאירופה ההרוסה אחרי מלחמת העולם השנייה. אבל כל הכסף הזה מושקע בשנאה ובטרור: מנהרות התקפיות, טילים לטווחים שונים, חינוך החל מגיל אפס לשנאה ולרצח יהודים, ברוח הקוראן. שימו לב שהצעדות שלהם לגדר, היו מוגדרות במטרה לשיבה. שיבה לאן? ליפו, רמלה, עכו, חיפה, ... הם לא מחפשים דו קיום של כבוד הדדי ושלום ושגשוג. מספיק לחיות בהכחשה. מספיק לפנטז שזה רק הקיצוניים, והשאר נתונים למרותם ובלתי מעורבים. מה רציתם? שיגידו לכם באמת מה הם חושבים? את זה הם אומרים בקלפי, ואחר כך מעמידים פני תם.
ואצלנו? אצלנו יש את הבגצ (ושמעתי כבר מכנים אותו בוגדצ) ששם מכשול ופוסל אמצעי תגובה שעלולים לפגוע בחפים מפשע. אלו קושרים את ידיו של צהל ושל הממשלה.
ואתם, בני הקיבוצים בעוטף עזה, בבחירות הבאות אם תצביעו שוב לשמאל, זה שלוחץ לקיים נסיגות תמורת חתיכת נייר מפוקפקת, אתם שתמכתם בכל לב ואף שמחתם לאיד המתנחלים בגוש קטיף, אלו שהיו שכפצכם מפני האוייב הערבי, אתם צריכים להודות בגלוי בטעות המרה, לקרוא בכל פה בפרהסיה לא לבצע שגיאות נוספות כגון אלה, ולהקים את היישובים מחדש. אגב, זו תהיה הענישה האולטימטיבית לעזתים שמנסים אותנו ובודקים עד איפה אפשר להציק לנו בלי שנשנה את הקונספט מן הקצה. אגב, גם אני לקח לי זמן להתפכח מחלומות תהליך השלום. אצלי כמה אוטובוסים שהתפוצצו בקרבת מקום במרכז הארץ, עשו את עבודת ההתפכחות. אבל טוב מאוחר מלעולם לא. הוריי היו אנשי העבודה ובוני הארץ, ועם זאת אימי נהגה לומר: אוייב שלא ניתן לו למות, לא ייתן לנו לחיות. צריך רק להכיר בכך שמדובר באוייב אכול שנאה ממארת וחשוכת מרפא. כסף לא יפתור את הבעיה, רק יעמיק אותה. תודה למי שקרא עד כאן.