דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

לחברת עמוס גזית דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואדמיניסטרציה

לחברת עמוס גזית דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואדמיניסטרציה.

התפקיד כולל: מענה כללי לעובדי החברה ועזרה אדמיניסטרטיבית כללית, מענה טלפוני וניתוב שיחות, אירוח, ניהול יומנים, טיפול בדואר, שליחים, ספקים ונותני שירות, הזמנת כיבוד וציוד משרדי, עזרה בארגון כנסים, עזרה למנהלת מש"א בנושאים כלליים, תאום הדרכות, טיפול בטיסות, מלונות ורווחה.
הישיבה היא בקבלה, משרה מלאה 8:00-17:00
המשרה בפ"ת.

נא לשלוח קו"ח למייל: cv@gazit.co.il

דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ו- OUTLOOK- חובה
שליטה טובה בשפה האנגלית – חובה

fw_after_content