דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בנט בכרם שלום: ראוי שתהיה החלטת ממשלה ייחודית לסיוע לקיבוץ בקיצור תהליכים בירוקרטיים

שר החינוך הגיע ביום שני בשעת לילה מאוחרת לקיבוץ ונפגש לשיחה עם החברים וקומונת שנת השירות של התנועה הקיבוצית. לאחר השיחה נשאר השר ללון בקיבוץ ובבוקר ביקר בבית הספר היסודי במועצה האזורית "אשכול"
בנט בכרם שלום: ראוי שתהיה החלטת ממשלה ייחודית לסיוע קיבוץ לקצר תהליכים בירוקרטיים במקום

לאחר סבב הכרות, תיארו החברים לשר את המצב הבטחוני הקשה ואת ההתמודדות עם העשן וביטאו היטב את התסכול על ההתמשכות וחוסר המענה ואת התערערות תחושת הביטחון. 

לשאלת בנט כיצד אפשר לעזור נקודתית לקיבוץ, ביקשו הנוכחים גן ילדים ומעון, וכן שיפעל לקדם את הבאת מבנים יבילים על-מנת שהקיבוץ ימשיך ויקלוט משפחות וחברים חדשים. בהמשך לדברים אלו, התקשר השר בשעת לילה מאוחרת למנכ"ל משרדו, שמואל אבוהב, וביקש ממנו להגיע בימים הקרובים לכרם שלום, על-מנת לעזור לקיבוץ ככל האפשר. 

במשך השיחה העלה בנט רעיון שתהיה החלטת ממשלה ייחודית לסיוע לכרם שלום על מנת לקצר תהליכים ביורוקרטיים. 

השר אמר לחברי הקיבוץ כי הוא נפעם מאוד מהקהילה שפגש, מהשיתוף בין דתיים וחילונים, החוסן והעמידה האיתנה. בסיום הפגישה שהסתיימה לאחר חצות נשאר שר החינוך לישון אצל משפחת לשנו, ובבוקר ליווה השר את הילד ליעד לנשנו לבית הספר "ניצני אשכול" וצייד אותו בפתק המסביר את נסיבות המיוחדות של איחורו הבוקר לבית הספר. השר הסתובב  בכיתות הלימוד, שוחח עם התלמידים, עם מנהלת בית הספר ועם ראש המועצה גדי ירקוני.

הוספת תגובה חדשה