דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ח"כ עמיר פרץ: כנס אחדות המפלגה

לוגו תנועה

חברות וחברים, שותפות ושותפים,

אני שמח להזמינכם לכנס אחדות המפלגה

היום, יום שלישי, 22/1

בשעה 17:30

בבית סוקולוב (רח' קפלן 4בתל אביב.

בכנס ישתתפו:
יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי
מזכ״ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסקורן
יו"ר נעמ"ת, גליה וולך
יו"ר קק"ל, דני עטר
מזכ״ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר
ראשי ערים, חברי כנסת, ראשי מרחבים, יושבות ראש נעמת במרחבים, ראשי ארגונים חברתיים, ראשי ארגונים סביבתיים, מזכירי סניפים ופעילים מכל הארץ.

 

יש לנו את החזון, את התוכניות ואת ההנהגה - אבל הציבור רוצה לראות אותנו חזקים ביחד!

הפריימריס זו ההזדמנות שלנו להציג חזית מאוחדת. חזקים ביחד: זה תנאי הכרחי להצלחה בבחירות, ועדיין לא מאוחד מידי להצליח. יש סיכוי להחליף את נתניהו.

נותרו עוד שלושה שבועות עד הפריימריס. כשנהיה מאחוריהם נעמוד כנבחרת מגובשת וחדורת מטרה אל מול הציבור.

יש לנו שותפים בגוש השמאל-מרכז שרוצים כמונו להשיב את מדינת ישראל למסלול ממנו הסיטו אותה ממשלות נתניהו השונות. אני קורא לראשי המפלגות בגוש להתחייב להמליץ לנשיא על יו"ר המפלגה שתקבל את מירב הקולות כראש הממשלה הבא, ולא לשוב על הטעות של לפיד שבחר שלא להמליץ על הרצוג ב-2015 ובכך טרף את הקלפים לטובת נתניהו.

לחצו כאן לצפייה בדברים שאמרתי בתכנית "לפני החדשות" אצל אודי סגל,והאזינו לדברים שאמרתי לליאת רגה בתכנית "הבוקר הזה" ברשת ב'.

 

הההסלמה בסוריה 

יירוט השיגור שיועד לפגוע בהמוני המטיילים שפוקדים את החרמון ע״י לוחמי כיפת ברזל והפעילות המדוייקת הלילה בסוריה מבהירים לכוחות האיראנים וגם למשטר אסד:  הקווים האדומים יישמרו בכל חזית ובכל עת.

החזית הצפונית הופכת מורכבת מתמיד: הכוחות המתונים, לרבות האמריקאים, הולכים ומתדלדלים וזאת מול התחזקות הציר הנגדי בראשות רוסיה ואירן. המצב חושף כישלון מדיני מהדהד של ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, אשר מגלגל את כל הנטל על צה״ל וכוחות הביטחון.

לחצו כאן והאזינו לדבריי היום בתכנית "הכל צהריים" עם אסתי פרז ברשת ב'. 

 

בהצלחה לרמטכ"ל כוכבי

עבדתי עם אביב כשכיהנתי כשר ביטחון והוא פיקד על אוגדת עזה.

מהיכרותנו אני יודע שהוא מביא עמו מחויבות לערכי צה״ל כצבא העם וככור היתוך חברתי הנותן הזדמנות לכל ילד ישראלי לממש את עצמו.

כוכבי הוא האישיות הנכונה להפיק את המירב משילוב בין ההון האנושי לבין הקידמה הטכנולוגית למען ביטחוננו.

יתרונו האיכותי של צה״ל הוא בגורם האנושי - במוכנות, בתחושת השליחות ובמוטיבציה של חיילי צה״ל ומפקדיו.

אחד האתגרים החשובים בשנים הקרובות הוא להשאיר את הטובים ביותר וליצור את התנאים לשם כך.

לחצו כאן לצפייה בדברים שאמרתי באולפן וואלה!

האם נתניהו עמד באתגר העשור שלו?

2009: ״אמוטט את שלטון חמאס״
2019: מעביר מליונים לחמאס

נתניהו לא רוצה שנדבר על זה. הליכוד מעדיף שלא נזכיר את חוסר החזון והיעדר התכניות שלו בתחום המדיני והביטחוני.

אני מודה: אין תשובות מושלמות ואין פתרונות קלים לאתגר של החמאס, לטרור הקסאמים, לעפיפונים, למנהרות ולנסיונות לפרוץ את הגדר בכל סוף שבוע.

מול האתגר הזה אנחנו מציעים נוסחה של שיקום תמורת פירוז והשבת החיילים והאזרחים השבויים הביתה. זה היה אפשרי כשחמאס היה ״על הברכיים״ בסוף צוק איתן, ונתניהו החמיץ את ההזדמנות אז והוא ממשיך להחמיץ גם היום.

אבל הויכוח עם הימין הוא כבר לא רק על דרך (או היעדר דרך) מדינית-ביטחונית. בסוף השבוע הזה אחד היועצים שלי הראה לי פוסט של אזרח בשם דניאל דיין שהתלונן על כך הביקורת שלו נמחקה מהעמוד הרשמי של ראש הממשלה (עמוד פייסבוק שמתוחזק מהכספים של כלל משלמי המיסים).

הוא לא קילל, הטריל או הכפיש.
זאת התגובה שהוא כתב: 
״2009: אמגר את שלטון חמאס, 2019: מעביר מליונים לחמאס״, אבל במקום לזכות לתשובה עניינית, הוא נחסם חסימה פחדנית.

במקום להתווכח על רעיונות וערכים, אנחנו מנהלים שיח מסוכן על ״נאמנים״ ו״בוגדים״. השיטה הזאת מסוכנת לישראל לא פחות מהאיומים הבטחוניים שמונחים מעל ראשנו ואני ומשפחתי ביחד עם כל התושבים כאן בשדרות ובכל עוטף עזה, שעומדים בזה בכבוד, מייחלים ליום בו תקום ממשלה שתאמין בפיתרון לסכסוך ולא רק בניהול הסיכסוך.

מגיעה לישראל ממשלה אחרת, שתיאבק על פתרונות אמיתיים ולא תסתפק בשימור השקט הזמני מול עזה דרך העברת מזוודות דולרים לאוייב. אבל יותר מכך, מגיעה לישראל ממשלה הגונה, שתקשיב לאזרחים ולא תחסום ביקורת עניינית.

יותר מ׳מה יציעו האמריקאים’ חשוב מה יעשו הישראלים והפלסטינים!
 
בשבוע שעבר נחשפו עוד פרטים מההסדר שמציע טראמפ. לא היה בחשיפה הרבה חדש, ואני מבקש להזכיר: הסדר הקבע, הסכם השלום ופרטיו יקבעו כאן - בירושלים ורמאללה. בוושינגטון יכולים לעזור, אך לא לעשות זאת עבורנו, והדבר נכון גם לכל בירה אחרת – אפילו לא בריאד. כזכור: יוזמת הליגה הערבית מדברת על כך שהדרך לבירות מדינות ערב עוברת ברמאללה, בהסכם עם הפלסטינים.

המסגרת של  התכנית של טראמפ כפי שמסתמן- פינוי התנחלויות מבודדות ושמירה על גושי התיישבות - כבר ידועה. כל נשיא אמריקאי יודע זאת וחשוב מכך: רוב מוחלט בציבור הישראלי והפלסטיני רוצים בכך.

מה דרוש לנו?דרושה לישראל מנהיגות אמיצה שתבצע את הפעולות הנדרשות כדי למנוע סבב מלחמה ודמים נוסף. גם על כך הציבור הישראלי יצביע בבחירות הקרובות.

חג אילנות שמח??????

בכל דקה, נשרף שטח בגודל של מגרש כדורגל ביערות האמזונס. 
ב-25 השנה האחרונות, איבדנו 1 מכל 10 עצים בעולם. 

ט״ו בשבט הוא מסורת ציונית ישראלית מרגשת להפרחת הנגב והגליל. בשנים האחרונות הוא גם מזכיר לכולנו להחריף את המאבק בשינוי האקלים ולמען עולם ירוק יותר. 

בתפקידי כשר להגנת הסביבה הקדשתי זמן רב למלחמה למען אוויר נקי בישראל, אבל בעיקר התברר לי עד כמה גדולים האתגרים. מגיעה לנו ממשלה שתשים בראש סדר העדיפויות את הטבע הישראלי ואת צמצום פליטת גזי החממה.

(התמונה צולמה ב-2008)

אני מחכה לכם בערוץ האינסטגרם החדש שלי!

כאן תוכלו לראות עדכונים חיים, תמונות מפעילותי ברחבי הארץ, ושידורים חיים מהטלויזיה.

לחצו כאן ועקבו אחר פעילותי גם שם.

 

הצטרפו אלי להמשך דרך!

מערך פניות הציבור בלשכתי פועל ללא לאות כדי לסייע ולפתור בעיות, ופעמים רבות אותן פניות מולידות הצעות חוק חשובות המתקנות עיוותים. אם יש לכם רעיון להצעת חוק שתשפיע על חייהם של אחרים, מוזמנים להשיב למייל זה עם הרעיון.

צוות הלשכה המסור שלי עומד לרשותכם.

עזית סלם-אגוז, ראשת המטה: 050-6314747

אפי כהן, יועץ פוליטי: 050-5701139

שי גל, דובר ויועץ פרלמנטרי: 054-4310320

או דרך הדוא״ל: aperetz@knesset.gov.il.

שלכם,

ח"כ עמיר פרץ

 

עקבו אחרי בפייסבוק וב-טוויטר (שם תמצאו עדכונים שוטפים מפעילותי בכנסת ובשטח) והירשמו לערוץ היו-טיוב (שם תוכלו לצפות ולהאזין לנאומים ולראיונות שלי בתקשורת).

הוספת תגובה חדשה