דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מזכ"ל התנועה הקיבוצית לשר הבטחון: "פטר את סגנך שזלזל בטרור העפיפונים"

התנועה הקיבוצית יוצאת בדרישה לשר הביטחון אביגדור ליברמן לפטר מיד את סגן שר הביטחון אלי בן דהאן (הבית היהודי) בעקבות דבריו המזלזלים על טרור העפיפונים: "לא מבין דבר בביטחון ושכח לחלוטין מהי ציונות"

בן דאהן (מימין). צילום מתוך אתר הכנסת

מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר: "במקום לעשות את עבודתו ולספק ביטחון ובמקום לחוש אשמה ובושה שהממשלה בה הוא סגן שר נכשלת יום אחרי יום כבר שבועות לנצח עפיפונים! של ארגון טרור ששורפים את הנגב עד ליסוד, בוחר סגן השר לזלזל בתושבי העוטף העומדים בגבורה מול האיום הזה ומול איומי הטרור הבלתי פוסקים של חמאס. על שר הבטחון ליברמן לפטר לאלתר את סגן השר בן דאהן שלא מבין דבר בביטחון ושכח לחלוטין מהי ציונות". 

התנועה הקיבוצית קוראת ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט לעשות סדר אצלו בבית. "התיישבות אינה רק ביהודה ושומרון ומוטב להזכיר זאת לסגן השר בן דאהן. ניתן רק לדמיין כיצד היה נוהג בן דאהן לו נשרפה גינה קטנה בהתנחלות מבודדת  ובלתי חוקית. בושה וחרפה שזהו סגן שר בממשלת ישראל. על יו"ר הבית היהודי להעמידו לסדר ועל שר הביטחון לפטרו ממשרד הביטחון לאלתר".

סגן שר הבטחון, אלי בן-דאהן אמר לרן בנימיני ביומן הערב של "כאן ב'": "אין ספק שזה בהחלט טרור שמכה בנו, שורף יבולים, אבל בוא לא נגזים – זה לא טרור אסטרטגי, זה לא חדירה לתוך ישוב, זה לא חציה של הגדר. אני לא מקל ראש. בוא ניקח את זה בפרופורציה הנכונה. מערכת הביטחון עושה כל מאמץ למצוא פתרון לדבר הזה. במקביל, מאתמול התחילו לגבות מחירים".

הוספת תגובה חדשה