דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"מתפקדים למרצ. ביחד ננצח".

יורי קנדל, רכז מרצ בקיבוצים, במסר מיוחד לחברי וחברות הקיבוצים
תמר זנדברג בכנס הנהגות הקיבוצים. צילום: דנה בר-און
תמר זנדברג בכנס הנהגות הקיבוצים. צילום: דנה בר-און

"מדינת ישראל ניצבת על פרשת דרכים. זוהי לא המדינה שהכרנו. בבחירות הקרובות יש לנו הזדמנות לנסות ולעצב מחדש את פניה של המדינה, להחזיר, ולו במעט את השפיות לישראל. בכנסת האחרונה עשינו כל שביכולתנו כדי להתנגד ולעמוד מול גלי הגזענות, השנאה, ההקצנה, ההתחרדות והחזירות שפשו כאן.
יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג, הכניסה רוח רעננה במפלגה והציבה יעד לעשרה מנדטים בבחירות הקרובות. חברי הכנסת של מרצ, אילן גילאון, עיסאווי פריג', מיכל רוזין ומוסי רז פעילים בתחומים רבים ומגוונים ונאבקים למען נושאים חברתיים, דת ומדינה, מאבק בשחיתות, חוקים למאבק באלימות נגד נשים, הבטחת ייצוג מגדרי, ביטול אפליה נגד הקהילה הגאה, לגליזציה, זכויות מיעוטים, רפואה ציבורית ועוד. מחקר של "המשמר החברתי" של הכנסת קבע כי "מרצ היא הסיעה שפעלה יותר מכל לקידום חקיקה חברתית". מרצ היא מפלגת השמאל הישראלית היחידה שלא מתחבאת ולא מסתירה את עמדותיה ואינה מתביישת לומר בקול רם וברור דברים שאף מפלגה אחרת אינה מעזה לומר.
אנחנו ערכיים ואידיאולוגיים.
בבחירות אנו מציגים נבחרת מגוונת ומוסרית, נבחרת שבה יש ייצוג לכל מגזר. המועמדים שלנו מכירים את התנועה הקיבוצית, את תרומתה למדינה, את מורשתה, ומכירים בחשיבות המשך קיומו של המפעל הקיבוצי. אנו נאבקים ונמשיך להילחם  נגד הגזירות הכלכליות ובעד פנסיה הוגנת לחברי הקיבוץ. המדינה אינה יכולה לסבסד בעקביות ובשיטתיות את המגזר החרדי ואת המתנחלים ולזנוח את מקימיה ובוניה.
גם בכנסת הזאת נמשיך לייצג נאמנה את התנועה הקיבוצית וערכיה.כדי שנמשיך לעשות זאת אנו זקוקים לקולך. מרצ חזקה היא קול צלול ושפוי,  קול של ערכים ותפיסת עולם.  להצביע למרצ פירושו להמשיך את העשייה ולתת לקול השפיות להישמע.
זה הזמן להפסיק להתבייש בעצמנו ולהקים שמאל גדול וחזק. אמיתי. כזה שלא מתבייש ולא מתנצל. כזה שעומד בכל הכוח מול המשיחיזם הימני ולא מתחנף אליו. כזה שמעיף מכאן את הרוח הרעה ולא מגמגם או סותם את הפה. כזה שמוביל ישראל דמוקרטית, שוויונית, ומאגד את כל הלוחמים על השלום ועל הדמוקרטיה. הישראלים והישראליות מחכים לזה. מרצ כאן בשביל להוביל את זה. בואו איתנו והתפקדו למרצ. מרצ פותחת את המפקד ולראשונה בתולדות המפלגה יקבעו המתפקדות והמתפקדים את הרשימה לכנסת. התפקדו עכשיו ותוכלו להשתתף בפריימריס של מרצ 2019. יחד ננצח".

הוספת תגובה חדשה