דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בני הנוער בעוטף עזה מזמינים את נבחרת ישראל – במקום מול ארגנטינה, בואו לשחק כאן מולנו

חניכי חברת הנעורים שקמה במוסד החינוכי "שקמה" בקיבוץ יד מרדכי השוכן 1.6 מגבול הרצועה פנו הבוקר במכתב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, ובו הזמינו את שחקני הנבחרת לשחק במשחק ידידות מול בני הנוער באזור.
בני הנוער בעוטף עזה מזמינים את נבחרת ישראל – במקום מול ארגנטינה, בואו לשחק כאן מולנו
בתמונה: נבחרת מפלסים זוכה בטורניר שער הנגב. גדולים ממסי.

 בני הנוער כתבו לעיני בין היתר: "מוסד שקמה -מרכז לחינוך חברתי בעוטף עזה  הבוערת מזמין את נבחרת ישראל למשחק ידידות בעוטף אל מול בני נוער החיים את שגרת בעוטף מיום היוולדם והוזמנו למשחק שלא התקיים מול ארגנטינה".

מנהל חברת הנעורים, פז רייזל, בן קיבוץ יד מרדכי הוסיף: "הילדים והנוער שנולדו כאן וגדלים כאן, תוך חיים רצופים אזעקות, מבצעים, פצמ"רים רקטות, ולאחרונה גם שריפות נוף ילדותם, קיוו לקבל כמה שעות של חוויה בצפייה בגדולי הכדורגלנים בעולם. אני לא נכנס לנסיבות הביטול, ומקווה שגם שרת הספורט תעדיף מהיום להתעסק יותר בנעשה בעוטף מאשר בצילום עם מסי, אבל ראוי ששחקני הנבחרת הלאומית של ישראל ביחד עם ראשי ההתאחדות והשרה, יבואו ויאפשרו חוויה בלתי נשכחת כאן אצלנו". 

תגובות

רעיון נפלא. אבל אני בטוחה שחלק משחקני הנבחרת יפחדו להגיע לאזור.
מירה
יש לי משפחה בחבל אשכול, קיבוץ במרחק נגיעה מהגבול. כל מי ששומע שאני נוסעת לבקר פעם בשבוע את המשפחה, שואל: ואת לא פוחדת???? לא אני לא פוחדת. אני פוחדת מאנשים שמדברים ומברברים אבל כשזה מגיע אליהם אישית - הם פוחדים לנסוע לעוטף עזה, מפחדים לנסוע בואדי ערה, ולא מבינים שכאשר מדובר במדינה שלי - אני לא פוחדת. אז קדימה שחקני הנבחרת, הרעיון לשחק עם הילדים והנוער הוא רעיון נפלא ואני מקווה שתיישמו אותו. אל אל ישראל

הוספת תגובה חדשה