דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בעקבות ההסלמה בדרום - נדחה כנס החינוך הקיבוצי

הכנס צפוי להתקיים בחודש ינואר. ראשת אגף החינוך: "התעוררנו הבוקר למציאות שונה ממה שקיווינו כשהלכנו לישון והתחושה המיידית הייתה שאי אפשר להמשיך בשגרה כרגיל. קיבלנו עשרות הודעות תמיכה על המהלך ממנהלי חינוך מכל הארץ, תודה לכולם על התמיכה וההרתמות לסייע"
בעקבות המצב הבטחוני - נדחה כנס החינוך

דקות אחדות אחרי השעה 06:00 ביום שלישי קיבלו בהנהלת אגף החינוך בעצה אחת עם מזכ"ל התנועה החלטה לדחות את הכנס החינוך הקיבוצי החמישי, שהיה אמור להתקיים בנחשולים בימים שלישי-רביעי ובו הבטיחו את השתתפותם מאות אנשי חינוך מקיבוצים בכל הארץ.

בעקבות ההסלמה הצבאית, וההבנה שחברותינו וחברינו בדרום אינם יכולים להגיע ובעיקר צריכים להיות פנויים כעת לטיפול במצב בקיבוציהם.
החליטו באגף החינוך, בעצה אחת עם מזכ"ל התנועה, לדחות את כנס החינוך למועד אחר.

הכנס הוא הזדמנות לצאת מהשגרה ולהעמיק בלמידה ושותפות - וכעת משהשגרה שובשה אנחנו נערכים אחרת.
מכאן אנחנו שולחים חיבוק גדול לכל מי שנמצא עכשיו במרחבים המוגנים ותחת אזעקות.

ראשת אגף החינוך, דבי ברא"ס, כתבה לבאות ובאי הכנס, שחלקם היו כבר בדרכם את הדברים הבאים :"התעוררנו הבוקר למציאות שונה ממה שקיווינו כשהלכנו לישון והתחושה המיידית הייתה שאי אפשר להמשיך בשגרה כרגיל. לצוות המוביל של הכנס היה ברור מה הכיוון ולאחר התייעצות עם הנהלת התנועה הוחלט שכנס החינוך יידחה למועד חדש.
 חשוב לציין כי כל הספקים להם התחייבנו, כולל המלון, קיבלו החלטה זו בהבנה ולא ביקשו פיצוי על העבודה לה התחייבנו ולא בוצעה. קיבלנו עשרות הודעות תמיכה על המהלך ממנהלי חינוך מכל הארץ, תודה לכולם על התמיכה וההירתמות לסייע."

הוספת תגובה חדשה