דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בפעם הראשונה: התאחדות הסטודנטים מצטרפת לארגון עצרת רבין

רם שפע (גבעת חיים איחוד), יו"ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות כתב בדף הפייסבוק שלו: "אנחנו מודעים לגודל המשימה ומבינים את האחריות האדירה שמלווה בעצם הכניסה שלנו עמוק ללב הדיון הציבורי סביב העצרת".
מתוך עמוד הפייסבוק של התאחדות הסטודנטים
מתוך עמוד הפייסבוק של התאחדות הסטודנטים

עוד הוסיף: "ביראת כבוד, בהפנמת עוצמת האחריות החלטנו הפעם שבמקום רק לחזור על המנטרות שהדמוקרטיה מדממת והשיסוי והפלגנות גואים, אנחנו קמים ועושים מעשה. כדי שזה לא ישאר בגדר ססמאות על המקלדת וכדי שאף אחד לא יוכל להגיד שהצעירים והצעירות בישראל אדישים, שלא אכפת לנו. אנחנו לא מוכנים להפקיר את החברה הישראלית למי שמחפש לפלג אותנו.

אנחנו מודעים לגודל המשימה ומבינים את האחריות האדירה שמלווה בעצם הכניסה שלנו עמוק ללב הדיון הציבורי סביב העצרת.
ברור לנו שבימים הקרובים יהיו מי שינסו מכל עבר למצוא את הבעיות בעצרת, לכעוס על רשימת הנואמים, לקטול את מארגניה ובעיקר לנצל את העצרת לצרכים צרים ופוליטיים, אבל אנחנו מבינים את צו השעה ואנחנו לא מתכוונים לתת לשיח רדוד, מקצין וקנטרני לעצור אותנו, כי הלקחים מהרצח הנורא חייבים לחלחל עמוק לכל אזרח ואזרחית בישראל".

התאחדות הסטודנטים מצטרפת לתנועת "דרכנו" שמארגנת את העצרת זו השנה השנייה מתוך ניסיון להביא את כל קבוצות החברה המגוונות להגיע לעצרת, בתחושה כי במעשה זה הם מבקשים לחזק את הדמוקרטיה. בכרזות שפרסמו ביקשו המארגנים מ"הרוב המתון" להגיע לעצרת ולומר את דברו, וכי עצם הקיום העצרת לא נוגע לעניינים של ימין שמאל כפי שמנסים לצבוע אותה לאורך כל השנים. 

עוד מוסרים המארגנים כי מערך הסעות מסודר ייצא מכל רחבי הארץ וכי הם מקווים שדווקא היום, 23 שנים אחרי, כאשר תחושה קשה רווחת בחברה הישראלית בהיעדר סובלנות ובהעלאת ראשם המכוער של הגזענות והפילוג, יגיעו רבים להשמיע את קולם. 

הוספת תגובה חדשה