דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

האסיפה השנתית של פורום הקיבוצים למעורבות בחברה - הצטרפו גם אתם!

פורום קיבוצים מעורבים

פורום הקיבוצים למעורבות בחברה יקיים ב-23/12 אסיפה שנתית לסיכום שנת הפעילות הראשונה והכנות לתמיכה בגופים נוספים הפועלים בחברה ולמען החברה בישראל בשנת 2019. לאסיפה מוזמנים הקיבוצים שכבר חברים בפורום, וכמובן קיבוצים המתעניינים ורוצים להצטרף. 

במהלך 2018 הקים ויזם הפורום שורה של יוזמות חינוכיות. החל מהקמתה של מכינת רעות, מכינה קדם-צבאית חצי שנתית אשר פועלת בקיבוץ יחיעם יחד עם תנועת 'החלוץ'. בנוסף, תומך הפורום בפיילוט לתכנית יהב, תכנית המבקשת להוסף תכנים ערכיים ואידיאולוגיים לליווי של הש"שינים בקומונות השונות של התנועה הקיבוצית. שתי התכניות הוכתרו בהצלחה גדולה וממשיכות להתקיים ולהתרחב.

לקראת שנת 2019 הצטרפו קיבוצים נוספים לפורום, קיבוצים שכבר נמצאו מגדילים את פעילותם ואת השקעתם האנושית והכלכלית ונרקמים שיתופי פעולה חדשים. לקול הקורא שהופץ על ידי הפורום נענו עשרות ארגונים ופרויקטים חשובים ומשמעותיים, מתוכם נבחרו שבעה פרויקטים העוסקים בתחומים נרחבים – החל מחינוך, דרך התיישבות, אקטיביזם, דת ומדינה ועוד.                                     

באסיפת הפורום יציגו את פעילותם הארגונים השונים ולאחר מכן נציגי הקיבוצים יתדיינו ויחליטו מה הם הפרויקטים הרלוונטיים והמשמעותיים ביותר אותם הם רוצים לקדם בשנה הקרובה. מבנהו הדמוקרטי של הפורום גורם לכך שמצד אחד הפעילות המשותפת של הקיבוצים מגדילה את הכוח וההשפעה, אך מצד שני מאפשרת לכל קיבוץ להחליט על הפרויקט אותו הוא רוצה לקדם.

 אנחנו מזמינים את כל המעוניינים לבוא, לשמוע, להתרשם ולהצטרף אלינו לעשייה הברוכה.

אז מה זה בעצם פורום הקיבוצים המעורבים? לחצו כאן 

 

הוספת תגובה חדשה