דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הקיבוצניקים והקיבוצניקיות חוזרים לאקטיביזם פוליטי

התנועה הקיבוצית הפעילה ביום הבחירות מטה לעידוד הצבעה בקיבוצים, מתוך כוונה להעלות את אחוז ההצבעה. הדבר הצטרף לקמפיין שנערך בשיתוף כחול-לבן והעבודה-גשר-מרצ, להתנדבות ביום הבחירות. בנוסף, ביום הבחירות הופעל בבית התנועה מטה מורחב של העבודה-גשר-מרצ, שאוייש בידי עשרות מתנדבים מתנועת המחנות העולים, בראשות חניק מרשק, בו לקח חלק גם מזכ"ל התנועה, ניר מאיר

הקיבוצניקים והקיבוצניקיות חוזרים לאקטיביזם פוליטי
מטה יום הבחירות בפעולה

במוקד התנועה שהתכנס ביגור היו המשנה למזכ"ל, גיל לין, מנכ"לית התנועה, הדס ילין-דניאלי, ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה, עפרי רביב, אורי אופיר שריכז את המאמצים לעידוד הצבעה בקיבוצים, פעילים נוספים ומתנדבים שהיו בקשר לאורך היום עם רכזים בשטח והמטות השונים לטובת עידוד ההצבעה. במקביל, הופעל בבית התנועה מטה מורחב של העבודה-גשר-מרצ, שאוייש בידי עשרות מתנדבים מתנועת המחנות העולים שהיו אחראים על שותפות ארגונית בהמרצה בראשות חניק מרשק, בו לקח חלק גם מזכ"ל התנועה, ניר מאיר. צוות קמפיין המרחב הכפרי בהעבודה-גשר-מרצ כלל 9 רכזי אזור, בניהול חניק מרשק ויורי קנדל, ח"כ עמר בר-לב וגברי ברגיל דאג לחלוקת חומרים, ארגון מפגשים בקיבוצים ועוד בעזרת מאות נאמנים שגייסו חברי קיבוצים לפעילות במהלך הקמפיין ולהיות משקיפים ביום הבחירות עצמו.

מנכ"לית התנועה הקיבוצית, הדס דניאלי-ילין שריכזה את שני הקמפיינים: "המטרה שלנו בבחירות האלו היתה להחזיר את הקיבוצניקים להיות אקטיביסטים פוליטית כמו שהיו בעבר, ואני שמחה שהצלחנו בכך.

חשוב לציין שקדמה לכך עבודת שטח של איסוף אנשי קשר בכל קיבוץ, על מנת שאלו ייתנו לנו נתוני אמת בכל כמה שעות על מספר המצביעים ויעודדו הצבעה בקיבוץ באמצעי התקשורת בכל קיבוץ".

מנכ"לית התנועה הוסיפה: "עוד קודם לכן, ערכנו בשיתוף שתי הרשימות – כחול לבן והעבודה-גשר- מרצ קמפיין – "נקראים לדגל-מתגייסים לניצחון", ובו קראנו להתנדבות בשתי המפלגות הללו. אני שמחה שגם שם, למרות הזמן הקצר, זכינו למענה יפה של התנדבות. חשוב לציין כי גם אנשי "משמר הבחירות", איתם עבדנו בצורה הדוקה, שיבחו את עבודת המטה והקיבוצניקים שעד תום ספירת הקולות התנדבו ל"מלא חורים" בקלפיות שלא היו בהן משקיפות ומשקיפים. עכשיו רק צריך שנבחרנו יבטיחו שהיתרון הגדול שיש ל"גוש שלנו", יביא להחלפת השלטון".

 

לחצו כאן לכל התוצאות מכל הקיבוצים

הוספת תגובה חדשה