דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

השדולה החקלאית בכנסת ה-21 יצאה לדרך

השדולה למען החקלאות וההתיישבות בכנסת ה-21 התכנסה לראשונה בהשתתפות ח"כ אופיר סופר מאיחוד מפלגות הימין, חברי הכנסת אלון שוסטר, רם בן-ברק ורם שפע ממפלגת כחול לבן, וח"כ טל רוסו ממפלגת העבודה. 
השדולה החקלאית בכנסת ה-21 יוצאת לדרך
חברי השדולה החקלאית בכנסת ה-21 בישיבת השדולה הראשונה

חברי השדולה דנו בעתידו של המשק החקלאי במדינת ישראל. הנושאים שעל הפרק רבים ומגוונים ונוגעים, בין השאר, בסוגיות של ביטחון תזונתי, שמירה על אדמות המדינה, דאגה לדור ההמשך של החקלאים והבטחת הרווחיות שלהם.

חברי השדולה היו תמימי דעים, כי בניגוד למה שנהוג לחשוב, החקלאות איננה רק מגזר יצרני וחשוב במשק המספק פירות וירקות באיכות גבוהה בשגרה. לחקלאות בישראל יש תפקיד מפתח בהבטחת הביטחון התזונתי של העורף, גם בשעת חירום ומלחמה. על מנת לבצר את הביטחון הלאומי של מדינת ישראל בהיבט של אספקת המזון, יש לדאוג שהחקלאות בישראל תוכר כערך לאומי ותשגשג גם בשגרה,כדי להבטיח את התוצרת החקלאית בשעת חירום.

חברי השדולה אמרו בסיום הפגישה: "סיכמנו על המשך שיתוף פעולה בינינו, ועל יצירת קשרי עבודה שוטפים עם ארגונים החקלאים ועם משרדי הממשלה הנוגעים בדבר. שיתוף הפעולה חוצה המפלגות שהתגבש הוא חשוב ומבורך, ואנו מצפים לעבודה פורייה ומוצלחת למען החקלאות וההתיישבות בישראל".

 

הוספת תגובה חדשה