דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יותר מ-200 שיגורי רקטות ופצמ"רים נורו במהלך סוף השבוע אל עבר קיבוצי וישובי עוטף עזה

מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "הממשלה מנצלת בציניות את השקט של תושבי העוטף ולא עושה דבר להפסקת המצב". ראש המועצה האזורית אשכול:"הפסקת האש שהושגה חייבת לכלול הפסקה מידיית של טרור ההצתות, הפרחת הבלונים והעפיפונים ששורפים את שדותינו ומשבשים את שגרת חיינו". יו"ר המחנה הציוני: "ראש הממשלה, נכשלת בלתת ביטחון לתושבי עוטף עזה – זה הזמן שלך ללכת".

יותר מ-200 שיגורי רקטות ופצמ"רים נורו במהלך סוף השבוע אל עבר קיבוצי וישובי עוטף עזה

דובר צה"ל מוסר כי במהלך היום והלילה, תקף צה"ל עשרות מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס בשטח רצועת עזה, בהן בניין ששימש כמתקן אימונים ללוחמה בשטח בנוי של ארגון הטרור חמאס תחתיו נחפרה מנהרת טרור, שתי מנהרות טרור נוספות, מפקדת גדוד חמאס בבית להיא וכן עשרות יעדי טרור במתחמים צבאים.

ארגון הטרור חמאס הוא האחראי על כל המתבצע מרצועת עזה וממנה והוא שנושא באחראיות למצב. צה"ל ערוך למגוון תרחישים שילכו ויתעצמו על-פי הערכת המצב והצורך המבצעי. צה"ל נחוש להמשיך ולהגן על אזרחי ישראל.מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר דיבר במוצאי שבת במפגש של סיעת המחנה הציוני בקיבוץ בארי: "יש לממשלה מזל גדול שאלו האנשים שיושבים כאן. הם באמת נותנים לה את כל הזו ואת כל המרחב לייצר פתרונות בלי לחץ. הציבור הזה, חברי הקיבוצים ומושבים על הגדר, עיירות הפיתוח נותם למדינאים את על הזמן שבעולם לעשות והם בציניות לוקחים את השקט ובוחרים לא לעשות דבר להפסקת המצב".

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול: ״הסכם הפסקת האש שהושג עומד למבחן היום ובימים הקרובים. מבחינתנו הפסקת האש שהושגה חייבת לכלול הפסקה מידיית של טרור ההצתות, הפרחת הבלונים והעפיפונים ששורפים את שדותינו ומשבשים את שגרת חיינו. לא נסבול מציאות של טרור מכל סוג, לא ירי לישובינו, ולא הצתת שטחנו כמו שאף מקום אחר בארץ לא היה מוכן לסבול. אנחנו סומכים על צה״ל ומגבים פעולותיו להבטחת בטחון התושבים ומצפים מקובעי המדיניות להבטיח שקט ובטחון מיידי וארוך טווח״.

יו"ר מפלגת העבודה והמחנה הציוני, אבי גבאי, בכינוס סיעת המחנה הציוני בקיבוץ בארי: "אנחנו כאן בעוטף עזה. באנו לחזק, לתמוך ולשמוע את התושבים. 

מה שאנחנו רואים בימים האחרונים זו תוצאה של חידלון של ארבע שנים שהקבינט לא מקבל החלטות. ראש ממשלה שעסוק בלכסת"ח בישיבות קבינט שאין מאחוריהן דבר: לא מפעילים מנופים מדיניים, לא מנופים כלכליים, לא מנופים אסטרטגיים – פשוט לא עושים שום דבר. מחכים שיהיה ירי ואז הצבא יגיב. ארבע שנים! ראש הממשלה, נכשלת בלתת ביטחון לתושבי עוטף עזה – זה הזמן שלך ללכת".

הוספת תגובה חדשה