דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"כללית" בשביל הקיבוצים

אגף הדיגיטל בכללית קורא לכם חברי וחברות הקיבוצים לחשוב אחרת: "למה להתקשר לנאוה האחות באמצע הלילה כשלילד יש פריחה? יש כבר פתרונות אחרים, וכולם ניתנים בקלות וללא תשלום"
כללית

שלום לחברי הקיבוץ היקרים,

באגף הדיגיטל של כללית יש מגוון גדול של עובדים וגם שני קיבוצניקים. כמי שגדלו בקיבוץ, אנחנו מבינים את הצרכים הייחודיים שיש בקיבוצים. המוטו שלנו הוא "לא צריכים – לא באים!" ואנחנו בטוחים ששירות דיגיטלי יכול להשלים בצורה הטובה ביותר את השירות שאתם מקבלים במרפאות הקיבוציות או האזוריות. 

הנה כמה שירותים דיגיטליים שחשוב להכיר:

רופא און־ליין: אכלתם צהריים בחדר האוכל וחזרתם עם קלקול קיבה? אפשר להתייעץ בחינם עם רופא מומחה. כל מה שצריך זה סמארטפון ולפעמים רק טלפון פשוט. הרופא רואה אתכם בשיחת וידאו ויכול לתת מרשם (כזה שעובר אוטומטית לבתי המרקחת של כללית בכל הארץ, גם אלו של רשתות הפארם שעובדות עם כללית), או הפניה למיון אם יש צורך. אפשר לפנות לשירות דרך האתר שלנו, אפליקציית כללית או בשיחת טלפון למוקד 2700*.

  • רופא ילדים און־ליין: משעה 16:00 ועד 06:00 בבוקר שלמחרת, כולל סופי שבוע וחגים.
  • רופא משפחה און־ליין: משעה 16:00 ועד 24:00 בכל יום (א' עד ש').
  • רופא עור און־ליין: משעה 20:00 ועד 24:00 בימי חול (א עד ה').

אפליקציית כללית: אתה מבדיל בין כל זני האבוקדו? יודעת לזהות מרחוק את נחמה הפרה? יופי! אבל את תוצאות הבדיקה שעשית בבוקר כבר ראית? איך תראו אם אין לכם את האפליקציה שלנו? כל המידע הרפואי בכיס שלכם: הפניות, תרופות, תוצאות הבדיקות, כל השירותים והמסמכים שאתם צריכים. נרשמים פעם אחת ויותר לא צריך לזכור סיסמה! ומעכשיו ניתן להיכנס בזיהוי עם טביעת אצבע או עם קבלת קוד חד פעמי ב-SMS.

זימון תורים לרפואה יועצת: הכלבו נסגר בעוד 10 דקות וחייבים ארטיק לנכד? איך תספיק עכשיו גם לקבוע תור לאורתופד? בקלות! מהיום לא צריך להתקשר למרפאה וגם לא ל-2700*, תורים מזמינים באתר או באפליקציה. מקבלים את הפריסה המלאה של הרופאים באזור שלכם ויכולים לבחור את המיקום והתאריך שמתאימים לכם.

מידע מבתי חולים: התאשפזת בבית החולים "העמק" בעיר הגדולה עפולה? כל המידע מבתי החולים של כללית (סורוקה, קפלן, העמק, כרמל, מאיר, בילינסון, שניידר, השרון ויוספטל) נמצא גם הוא באתר ובאפליקציה.

אפליקציות מיוחדות: בחג הביכורים עלית עם התינוק על הבמה? אפליקציית "התפתחות הילד" תעזור לך לעקוב אחר ההתפתחות שלו ולהוכיח לך שהוא באמת הילד הכי חכם בבית התינוקות. מתכננת לעלות על הבמה בשנה הבאה? אפליקציית "40 שבועות" תעזור לך לעבור את ההיריון עם כל מה צריך לדעת ותיתן לך אפשרות להתייעץ און־ליין עם המומחים שלנו.

ועוד המון מידע, כתבות, מחשבונים, סרטוני הדרכה לקראת בדיקות. פשוט תבקשו מהמרפאה שלכם סיסמה לאתר ותיכנסו: www.clalit.co.il או חפשו "כללית" בגוגל.

מאחלים לכם רק בריאות!
זהר זינגר – מנהלת מחלקת טלה־רפואה (במקור מכפר מסריק)
אריאל פולק – מנהל אתר כללית (בקרוב חוזר לאשדות יעקב איחוד)

לפניות, שאלות ומידע נוסף בנוגע למרפאות בקיבוצים, ניתן לפנות לעדי רמות, אחראית מחלקת הבריאות בתנועה: adiramot@tkz.co.il

הוספת תגובה חדשה