דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כנס הנהגות הקיבוצי השביעי - בשבוע הבא זה קורה!

כנס ההנהגות השביעי יתקיים בשבוע הבא בים המלח. כבכל שנה בשש השנים האחרונות, גם השנה ייפגשו כ-500 ממלאי תפקידים מכל הקיבוצים ברחבי הארץ, מהמועצות האזוריות ומהארגונים הקשורים לתנועה הקיבוצית לשלושה ימים של למידה משמעותית ודיאלוג על נושאים שנמצאים בסדר יומו של הקיבוץ הבודד, הקיבוצים בכלל ועל סדר היום של המדינה
כנס הנהגות הקיבוצי השביעי - בשבוע הבא זה קורה!

כמדי שנה, את מנהלי ומנהלות הקיבוצים יכבדו בנוכחותם אישים רבים ממגוון נושאים, ובהם: העיתונאית לוסי אהריש, פרופ' רן אברמיצקי, מנכ"לית משרד המשפטים לשעבר אמי פלמור, מנכ"ל תנובה אייל מליס ומו"ל גלובס אלונה בר און, דורון ס"ט, יו"ר משקי הקיבוצים, יו"ר המכון למחקרי ביטחון אלוף (מיל.) עמוס ידלין , מנכ"ל ביטוח חקלאי אלעד שלף ועוד.

בנוסף אליהם יגיעו גם נבחרי ציבור - יו"ר כחול-לבן, רא"ל (מיל.) ח"כ בני גנץ, ראשי העבודה-גשר-מרצ, חברי הכנסת עמיר פרץ, אורלי לוי וניצן הורוביץ, שרת המשפטים לשעבר אילת שקד ועוד.

מזכ"ל התנועה, ניר מאיר יציג את "אתגרי התנועה הקיבוצית", והמשנה למזכ"ל, גיל לין, ביחד עם ראשי האגפים יציגו את החזון והעשייה שלהם.

בתוך כך, יתקיים שיח רבים תחת הכותרת "תנועה מחוללת תנועה" – מסע זהות משותף של הגדרת חזון לתנועה הקיבוצית במובנה הרחב, תוך בירור וחיזוק הזהות המשותפת לכלל התנועה וקיבוציה.

מנכ"לית התנועה, הדס דניאלי-ילין שריכזה את הצוות המארגן של כנס ההנהגות: "כמו בשנים הקודמות, גם השנה, בנינו כנס בו מנהלות ומנהלי הקיבוצים מכל רחבי הארץ ייחשפו לממלאי תפקידים ואישי ציבור שיעסקו בנושאים הבוערים בחברה הישראלית, בנושאים המשפיעים באופן  ישיר על הקיבוצים, ובנושאי ניהול כלליים המתאימים לעולם בו כולנו חיים.
כחלק משנת ה-110 לקיבוץ, ראינו לנכון לשלב שיח רב משתתפים של העושים במלאכה מצפון ועד דרום שיהווה פתיח לתהליך רחב יותר שמטרתו גיבוש תפיסה משותפת על מקומה של התנועה והקיבוצים כיום ולמאה ועשר השנים הבאות.

חשוב לי לציין כי לקחנו לתשומת ליבנו את ההערות מהכנס בשנה שעברה, שנגעו בעיקר למלון, והשנה שופצו רבים מהחדרים והתנאים שופרו, וכך גם התפריט".

כמו תמיד יעלו במושבי שיח את השאלות הבוערות שעל שולחנו של כל מי שממלא תפקיד בקיבוץ. בין הנושאים שידוברו - החקלאות הישראלית - נכס או מכס?; צוות אגף חברה וקהילה יוביל מושב אקטיבי על חדשנות ניהולית ; תפקיד הארגונים הכלכליים והתנועה בקידום רווחת החברים; צעירים השותפים בקהילה; חיזוק הקיבוץ כקהילה רב דורית - בעקבות התוכנית "80 וארבע"; התנועה הקיבוצית בשדה התנועות החברתיות ותפקידה בעשיית שינוי חברתי במדינה; איך מוזילים את הקליטה והדיור לדור הבא בקיבוצים?; כיצד מנהלים אירוע משברי בקיבוץ?; דיאלוג בין יוצר הסרט "הצלילה" לנציגי ההנהלה של קיבוצו, יחיעם, ועוד.

לחצו כאן לצפייה בתוכניית הכנס המלאה 

לחצו כאן למידע על מושבי הבחירה בכנס

לחצו כאן להרשמה

לחסויות בכנס ניתן ליצור קשר בטלפון 03-7486674

הוספת תגובה חדשה