דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מהדקים שיתופי פעולה במרחב הכפרי והקיבוצי

השבוע נערכה פגישת עבודה בין ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית, לבין שי חג'ג', ראש המועצה האזורית מרחבים ויו"ר מרכז המועצות האזוריות. בהמשך צפויה להתקיים פגישה של הצוות המוביל של התאחדות חקלאי ישראל עם חג'ג', בכדי להסכים על פעילות משותפת במאבקים המאתגרים הנערכים כל העת בשדה החקלאי
ניר מאיר ושי חג'ג'
ניר מאיר ושי חג'ג'

בפגישה נידונו מספר נושאים אסטרטגיים בהם עוסק מרכז המועצות האזוריות, אשר מעסיקים מאוד גם את המגזר הקיבוצי. בנוסף, נבחנו שיתופי פעולה פרטניים בהם לוקחים חלק פעילי התנועה הקיבוצית שפעילותם הורחבה לפעילות משותפת עם המועצות האזוריות ועם מרכז המועצות האזוריות.

בסיכום הפגישה הוגדרו מסגרות הפעולה המשותפות וסוכמה הדרך להמשך שיתוף הפעולה ואף להעמקתו. בהמשך צפויה להתקיים פגישה של הצוות המוביל של התאחדות חקלאי ישראל עם שי חג'ג', בכדי להסכים על פעילות משותפת במאבקים המאתגרים הנערכים כל העת בשדה החקלאי.

חג'ג' (48) ממושב גילת, נבחר בתחילת חודש ינואר השנה לתפקיד יו"ר מרכז המועצות האזוריות בישראל לאחר שגבר בהתמודדות על היו"ר היוצא, עמיר ריטוב, ויכהן בתפקיד עד לשנת 2023.  הייתה זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של המועצות האזוריות שבה התמודדו שניים על התפקיד. הוא נבחר לראשות מועצת מרחבים בשנת 2012 ובמערכת הבחירות האחרונה שב ונבחר לקדנציה נוספת כמועמד יחיד, ללא מתמודדים נוספים.
היעדים המרכזיים שהציב לפניו עם כניסתו לתפקיד: הותמ״ל, חיזוק החקלאות וחקיקת חוק החקלאות, טיפול בתשתיות היישוב הישן, הרחבות במרכז הארץ, עיר עולים, איכות סביבה, הלמ״ס ועצמאות כלכלית למועצות.

הוספת תגובה חדשה