דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מטה התנועה הקיבוצית מסייר בקיבוצים: והפעם - בקיבוץ להבות חביבה

מטה התנועה הקיבוצית בראשות ניר מאיר ביקר במסגרת סיורי מטה התנועה הנערכים מדי שבוע בקיבוץ להבות חביבה המשתייך למועצה האזורית מנשה.
את הביקור הוביל וארגן אייל אלקלעי – רכז האזור.
להבות חביבה נוסד בשנת 1949 נקרא על שמה של חביבה רייק.
להבות חביבה

להבות חביבה שנקרא על שמה של חביבה רייק המפורסמת עבר תהליכים דמוגרפיים מרחיקי לכת בשנים האחרונות. במסגרת תהליכים אלו קלט הקיבוץ כמות גדולה של חברים חדשים שהגדילו את הקיבוץ בסדרי גודל של פי ארבע. מדובר בסדרי גודל של התעצמות דמוגרפית שאין לה אח ורע בתנועה הקיבוצית.

בנוסף לגידול המשמעותי ביצע הקיבוץ שיוך קנייני של הדירות. ככזה הוא חלק מקבוצה מאד קטנה של קיבוצים שביצעו שיוך במהלך השנים. להבות חביבה

במסגרת הסיור נחשפו חברי המטה לפעילות החברתית הענפה הקיימת בקיבוץ שבמסגרתה אופים חלות לבתי זקנים ועורכים ביקורים במחלקות ילדים אשר בבתי חולים עם חיות מחמד. מדובר בתרומה לקהילה שנעשית עם הרבה אנרגיה רצון ותשוקה.

המפגש בין חברי המטה לממלאי התפקידים בקיבוץ היה פורה ומפרה. חברי המטה למדו רבות על הקיבוץ המיוחד הזה והציגו בפני הקיבוץ את יכולות התנועה בתחומים השונים.

קרן מיכאלי, יו"ר הקיבוץ, כשלצידה אורי פרגו מנהל הקהילה, שירה גלר מרכז המשק ואייל דביר מנהל העסקים הציגו בפני חברי המטה קיבוץ לתפארת עם חזון ומטרות

בסיום הביקור חזו חברי המטה בתהלוכת משואות לסיום חג החנוכה.

הוספת תגובה חדשה