דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מטה התנועה הקיבוצית מסייר בקיבוצים: והפעם - בקיבוצים המעפיל ומגל

גם השבוע יצא מטה התנועה הקיבוצית בראשות המזכ"ל ניר מאיר לסיור בשני קיבוצים. הפעם ביקרו בקיבוצים סמוכים, המשתייכים לשתי מועצות אזוריות שונות. קיבוץ המעפיל, נוסד בשנת 1938 בחדרה, כשמרבית מגרעין המייסדים היו מעפילים ומכאן נבחר שם הקיבוץ. קיבוץ מגל נוסד שנים רבות לאחר מכן, בשנת 1953, כהיאחזות נח"ל ומכאן גם כן, נבחר שמו, כסמל הנח"ל המורכב מחרב וממגל.
המעפיל
מטה התנועה בסיור בקיבוץ המעפיל

כהרגלו בקודש גם היום (יום שני) ערך מטה התנועה סיור בשני קיבוצים.  המעפיל
אייל אלקלעי, רכז איזור קיבוצי גרנות הפגיש את המטה שהגיע בהרכב מחוזק עם קיבוץ המעפיל ועם קיבוץ מגל. 
הביקור בקיבוץ המעפיל החל בסיור רגלי קצר. אלדד, סגן ראש המועצה ונחמה, מנהלת מחלקת יישובים במועצה הצטרפו לביקור, זאת בנוסף לגל מוסיוב, אחראית קשרי לקוחות בגרנות ושרון שלזינגר מנכ״ל גרנות בע״מ.  
לאחר הסיור הקצר התכנסו חברי המטה יחד עם בעלי תפקידים וחברי וועד ההנהלה במועדון החברים, והתרשמו מאד מהמספר הרב של ממלאי התפקידים וחברי הקיבוץ שבאו להיפגש עמם. 
גדי נוי, יו"ר הקיבוץ, סמדר כץ מנהלת הקהילה ואילנית פיינשטיין, מנהלת העסקים, הציגו בצורה בהירה ומפורטת את קיבוץ המעפיל מזוויות שונות כשהם מתמקדים בסוגיות העיקריות שמעסיקות את הקיבוץ. 
אלדד שלם הדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה בין המועצה ומגלהקיבוץ ושרון שלזינגר הדגיש את נושא שיתוף הפעולה בין גרנות והקיבוץ. מנכ"לית התנועה הדס ילין הציגה את המבנה הארגוני של התנועה ואת תרומתו של כל אגף ואגף כשהיא נעזרת בראשי האגפים. ניר מאיר, מזכ"ל התנועה, סקר בדבריו את יכולתה של התנועה לתרום ולסייע לקיבוץ המעפיל בפילוס דרכו החברתית. 

בצהרי היום הגיעו חברי המטה לקיבוץ מגל שם הצטרפו אליהם אילן שדה, ראש המועצה וגיל שני ממחלקת הישובים במועצה. מגל
פייסה (יחזקאל) כהן, יו"ר וועד ההנהלה, אורית אזולאי, מזכירה ומנהלת קהילה, ויעקב סיזל, המנהל העסקי, הציגו בצורה נרחבת את קיבוץ מגל ואת הסוגיות שמעסיקות אותו. אילת גלס ראשת אגף חברה הודתה בשם התנועה ובשם קרן ס.ל.ע על התרומה המכובדת שתרם הקיבוץ אך לא מזמן. 
הדס ילין הציגה גם כאן את הסוגיות בהן מתעסקת התנועה בימים אלו והן את חוזקותיה, ניר מאיר הוסיף גם כן מתפיסת עולמו ונתן את התרשמותו מהנעשה במגל. 
במהלך הביקור סיירו חברי המטה בפארק חממות מרשים שהינו חלק ממרכז הפיתוח העולמי של התאגיד "נטפים" ובמפעל שמן הזית "מסיק" בו שמעו הסברים מאלפים על המוצר הייחודי, ייצורו ושיווקו. טעימות של מגוון זנים שונים ומיוחדים של שמן זית הביאו את הסיור לידי סיום. 

מגל

הוספת תגובה חדשה