דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מנכ"לית חדשה לארגון עובדי המים

יונית פרטוק מגלאון תחליף את ארז וייסמן ששימש עד כה בתפקיד מנכ"ל הארגון ב-12 השנים האחרונות
יונית פרטוק עם ניר מאיר וארז וייסמן
יונית פרטוק עם ניר מאיר וארז וייסמן

ארגון עובדי המים התחדש לאחרונה במנכ"לית - יונית פרטוק. יונית פרטוק חברת גלאון, בעלת תואר שני במנהל עסקים, הייתה עד לאחרונה מרכזת משק ומנהלת כספים בקיבוצים ומכירה היטב את עולם התוכן וההתמודדויות של ההתיישבות בכלל והחקלאות בפרט.   

ארגון עובדי המים, אגודה חקלאית שיתופית, בה חברים קיבוצים מושבים רבים, קיים שנים רבות ופועל בשני מישורים עיקריים: האחד - ביחד עם כל הגורמים ההתיישבותיים - מעורב ומשפיע בכל הנוגע לנושאי המים, שכידוע עברו ועוברים זעזועים רבים, בעלי השפעה מכרעת על ההתיישבות במגזר הכפרי. השני - גורם מקצועי אובייקטיבי שנותן שירותים בעיקר להתיישבות, אך לא רק, בתחומי הרגולציה, משרד התכנון, פיקוח על פרויקטים, פחת מים, איכות מים, משאבות והדרכה - הכשרה בתחומים רבים.

השבוע נפגשו פרטוק ווייסמן לפגישת היכרות ועבודה עם מזכ"ל התנועה ניר מאיר, שאמר: "הופתעתי ושמחתי מאוד לגלות כי יונית לקחה על עצמה תפקיד ניהולי מקצועי שכזה. אני מכיר את יונית, לא מהיום, ושמח כי לא נרתעה מלהיכנס לתחום ניהולי מקצועי. אני מאמין כי ניהול נשי הוא ניהול "מסוג אחר" ומצטער כי עולם הניהול העסקי הקיבוצי אינו עשיר במנהלות. מכאן אני מברך על כל חברת קיבוץ ש"קופצת למים", תרתי משמע, ומאחל הצלחה רבה ליונית ולארגון."

יונית פרטוק: "ראיתי בתפקיד אתגר גדול ואתגרים הם הבחירה הטבעית שלי. אבי היה איש מים בקיבוץ גלאון בשנות ילדותי והתחום תמיד עניין אותי, בעיקר בהיותו כה משמעותי בחיי האגודות ההתיישבותיות. לארגון עובדי המים יש שם של ארגון מקצועי שיודע לתת שירות איכותי ללקוחותיו ודבר זה מגיע בראש ובראשונה מצוות עובדים מקצועי ומסור. אין ספק שבשנים האחרונות דברים רבים השתנו וכך גם הפוקוס בתחום המים זז - ממשקל רב מאד שהיה להסכם המים בעיסוק של הארגון, לתחומים רבים אחרים - בחלקם הארגון עדיין לא נמצא. המשימה עיקרית תהיה שימור האיכויות וביניהן מתן שירותי מקצועי ואיכותי ללקוחות, לצד התאמת הארגון ויעדיו לצרכים החדשים של השנים האחרונות (והבאות) של השוק והלקוחות."

הוספת תגובה חדשה