דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נתניהו הגיע לבקר בעוטף אבל לא הגיע לקיבוצים ולמושבים. מזכ"ל התנועה: "ראש ממשלה של מחצית מהעם"

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, תוקף את ראש הממשלה בשל החלטתו שלא לבקר בקיבוצי עוטף עזה במהלך סיורו בדרום השבוע: "נתניהו שכח שהוא ראש הממשלה גם של הילדה בת ה-10 מנחל עוז וגם הילד בן ה-6 מכפר עזה שישבו כל סוף השבוע בממ"דים או של חקלאי עוטף ישראל שנלחמים בשריפות כבר ארבעה חודשים. ראש הממשלה נטש אותם לבד בחזית".

נתניהו הגיע לבקר בעוטף אבל לא הגיע לקיבוצים ולמושבים. מזכ"ל התנועה: "ראש ממשלה ממשלה של חצי עם"
בתמונה: רקטה שנחתה בקיבוץ זיקים בשבת. ראש הממשלה בחר שלא להגיע לקיבוצים

מאיר הוסיף: "נתניהו החליט שהוא ראש ממשלה רק של מחצית מהעם, וגם זה בדיליי של 100 יום. לא ייתכן שגם כאשר ראש הממשלה מתפנה מצפיה במונדיאל ועיסוק במיקום האירווויזיון וכבר מגיע לבקר בעוטף עזה, הוא בוחר שלא להגיע לקיבוצים ולמושבים היושבים על גדר הגבול. אדוני ראש הממשלה, למקרה ששכחת, גם הם חלק מאזרחי ישראל וגם להם מגיע ביטחון.

ביבי מפחד לפגוש את ילדי וחברי הקיבוצים שכבר יותר ממאה ימים נאבקים בשריפות שכילו את החקלאות באזור ואת נוף ילדותם.

הסיבה ברורה -  נתניהו החליט שגם אם יש אזרחים ששומרים על הגבולות, הוא מתייחס רק אל אלה שבחרו בו. ביבי כבר מזמן לא מר בטחון, הוא מר פילוג העם אבל יישובי העוטף היו מאוחדים לפני ביקורו ויישארו מאוחדים גם אחרי הביקור. לאור בחירתו של ראש הממשלה מוטב היה שלא היה מגיע כלל לבקר בעוטף".

לקריאת טורו של אמיר תיבון, תושב נחל עוז, שליח "הארץ" בוושינגטון על סוף השבוע שעבר בקיבוץ. "כך מסבירים את המצב לאמריקאים באמריקאית" (קריאה מיוחדת ומעניינת באנגלית) לחצו כאן 

הוספת תגובה חדשה